Kan neverlocked iPhone 3G niet activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een oude 3G liggen waar ik het scherm van heb vervangen. Werkt allemaal prima, alleen nu kan de iPhone niet worden geactiveerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan neverlocked iPhone 3G niet activeren
Ik heb hier een oude 3G liggen waar ik het scherm van heb vervangen. Werkt allemaal prima, alleen nu kan de iPhone niet worden geactiveerd in iTunes.
Hij is toen der tijd in België simlock-vrij aangeschaft en toen was activeren geen probleem. Heb inmiddels 2 simkaarten geprobeerd, onder andere vodafone waar het toen prima mee lukte. Iemand een idee waar het aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat gebeurt daar precies? Video is een beetje onduidelijk
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2011 om 17:47 ---------- Het lijkt inmiddels te zijn gelukt, geen idee hoe t kwam. Maar de lock buttons werkt niet iemand een optie om er toch een jb op te zetten? 3G 4.2.1 |
|
|||
|
|||
zou het niet weten zonder DFU mode?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan iPhone niet activeren | george56 | iPhone algemeen | 0 | 28-03-11 20:38 |
iPhone 3G: kan iPhone 3g niet activeren! | El-Kenny | Unlock | 8 | 23-11-10 23:02 |
iPhone 1e gen.: Kan iphone niet activeren | Martijnvl90 | Unlock | 2 | 19-09-10 21:53 |
Nieuwe iPhone 4 - kan niet activeren | scitomedia | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 00:42 |
Kan iPhone niet activeren | OOOH | iPhone algemeen | 4 | 03-04-10 10:26 |
|
|