gekleurd scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, allemaal heeft iemand misschien ervaring met een color swap voor je iphone 4. Mijn vraag werkt dat even goed als het origineel. Sluit het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gekleurd scherm
Hallo, allemaal heeft iemand misschien ervaring met een color swap voor je iphone 4.
Mijn vraag werkt dat even goed als het origineel. Sluit het goed aan op elkaar. Kwaliteit van materiaal. Ik ben nieuwsgierig kan iemand mij zijn ervaring hiermee vertelen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
gekleurd keyboard? | chris52 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-01-10 12:15 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|