Geen dubbele contacten, maar naam wel dubbel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een collega heeft een heel vreemd verschijnsel, en we kunnen niet ontdekken hoe we dat kunnen oplossen. Bij alle contacten heeft hij 2x de naam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen dubbele contacten, maar naam wel dubbel
Een collega heeft een heel vreemd verschijnsel, en we kunnen niet ontdekken hoe we dat kunnen oplossen.
Bij alle contacten heeft hij 2x de naam staan. Dus bijv. Jan Janssen Jan Janssen Bij mij staat in hetzelfde geval gewoon Jan Janssen. Er is dus maar één contact, alleen de naam wordt verdubbeld. Wij synchroniseren beide met dezelfde mailserver, de contacten staan daar op exact dezelfde manier ingevoerd, het verschil zit hem dus zeer waarschijnlijk in de instellingen van zijn Iphone. Nu heb ik onder instellingen gekeken en geprobeerd, maar het is niet gelukt om de naam te "halveren". Wel is het mogelijk om dit per contact handmatig te doen, maar binnen no-time is het weer verdubbeld. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er als je een naam op de iPhone aanmaak, blijft die dan enkel of wordt deze ook dubbel?
|
|||
|
|||
Dan staat deze er inderdaad maar één keer in. En wordt netjes gesynchroniseerd met de mailserver.
|
|
||||
|
||||
dom idee, maar sorteer eens anders, kijken of dat soelaas bied.
Ik kijk nu in mijn iPhone en bij mij staat "Sorteer" en "Toon" gelijk ingesteld, bij hem ook? |
|
|||
|
|||
Wij hebben het "sorteren" en "tonen"in alle vier variaties geprobeerd, maar de weergave verandert hooguit van
Jan Janssen Jan Janssen naar Janssen, Jan Janssen, Jan Het blijft dus steeds dubbel. |
|
||||
|
||||
Lijkt toch een probleem op de server te zijn, wanneer je een account maak op de iPhone gaat het wel goed.
Welke mail server gaat het om. Is het mogelijk dat jouw collega een contact welke dubbel is naar jouw toe mailt, als vcard bv. Wanneer jij het account dan importeer zie jij dan ook de naam dubbel. |
Labels |
dubbele naam contact |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbele agenda, contacten, items verwijderen maar hoe?? | vangorkum | iPhone Apps | 0 | 19-06-11 15:52 |
Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen | AaiFoon4 | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 14:07 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
Toont geen naam maar blocked. | mdietger | iPhone algemeen | 2 | 11-03-08 17:42 |
1.1.1 maar geen punt bij dubbele spatie | Matthi | iPhone algemeen | 5 | 03-11-07 21:01 |
|
|