Bluetooth op 4s werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) T mobile blijft beweren dat t een Mac probleem is. En niemand weet of t opgelost wordt en zo ja wanneer....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T mobile blijft beweren dat t een Mac probleem is. En niemand weet of t opgelost wordt en zo ja wanneer.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn 4s ziet ook geen enkel ander apparaat maar andersom weer wel.
Zo heb ik nog een samsung galaxy ace en als ik die laat zoeken naar apparaten dan vind hij de 4s wel en kan ik ze koppelen. |
|
|||
|
|||
Verwijderd: foutief antwoord. Sorry.
|
|
|||
|
|||
Heel herkenbaar allemaak, ik ben met mijn iPhone naar de applestore in Adam geweest moest een harde reset uitvoeren, gedaan daarna nog het zelfde weer terug geweest kreeg toen een nieuwe iPhone, maar ook deze doet het nog steeds niet wordt er wat hulpeloos van andere zien wel mijn iphone maar koppelen lukt niet ook niet met iMac
|
|
|||
|
|||
O Wonder BT werkt!
Bluetooth werkt ineens met mijn auto bt system.
Mogelijk heeft het te maken met de nieuwe versie van IOS op mijn iphone 4s. Ik me niet herinneren andere aanpassingen aan mijn Iphone aangebracht te hebben. Voor mij is daarmee het probleem verholpen. |
|
|||
|
|||
Keynote iPad in combinatie met iPhone als remote
Waarom werkt de remotefunctie op de iPhone naar de iPad niet via bluetooth?
|
|
|||
|
|||
weet iemand waarom de bt af en toe hapert op een 4s waneer ik muziek (spotify) luistert maar niet op de 4 en ook niet op de ipad heb nu al de 3 nieuwe gehad van appele ra ra is heel vreemd???????
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen BT op de feun....
Ook niet mogelijk om met de andere bleutooth aparaten verbinding te maken |
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone 5 ook geen BT. Blijft zoeken en maar zoeken. Mijn hele oude Nokia ziet vanalles en nog wat, mijn iPhone helemaal niets. Als ik met de Nokia wil verbinden, krijg ik de melding dat verbinden met de iPhone niet toegestaan is.
Mijn iPhone 5 ziet ook mijn iPhone 4 niet eens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit zijn de BT profielen die de iDevices ondersteunen: iOS: Supported Bluetooth profiles |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Omdat het benodigde Bluetooth profiel niet ondersteund wordt om met andere mobiele telefoons te verbinden, dus ook niet met de iPhone 4.
Kijk in de link die ik geplaatst heb om te zien welke BT profielen er wél ondersteund worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar thanks anyway. BT is dus redelijk waardeloos op een iDevice. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bluetooth, iphone 4s, omissie, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth iphone werkt niet | storm1908 | iPhone algemeen | 14 | 14-03-10 19:19 |
Bluetooth werkt niet meer!! | tha leecha | iPhone algemeen | 22 | 19-11-09 22:13 |
Bluetooth werkt niet | _memoriez_ | Archief | 1 | 12-12-08 17:23 |
Bluetooth werkt niet. | Arend | iPhone algemeen | 12 | 13-06-08 10:43 |
Mijn bluetooth werkt niet? | Flump | Archief | 1 | 28-02-08 22:18 |
|
|