telefoonnummers op iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net de iphone 4 gekocht. Al mijn tel.nummers staan op de simekaart, hoe kan ik deze overzetten in mijn iphone? Ik heb net icloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonnummers op iphone 4
heb net de iphone 4 gekocht. Al mijn tel.nummers staan op de simekaart, hoe kan ik deze overzetten in mijn iphone?
Ik heb net icloud geinstalleerd maar wil het er weer af, vind dit maar lastig. Wie kan mij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonnummers in word bestand naar IPhone(5) | Tiluz | iPhone algemeen | 4 | 01-11-12 10:37 |
Telefoonnummers importeren op Iphone 4 | J090 | iTunes | 8 | 27-02-12 16:02 |
Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G | jordiavp | iPhone algemeen | 8 | 02-01-09 03:48 |
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? | wieke | iPhone algemeen | 10 | 23-07-08 11:05 |
|
|