Geen internet op iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds deze week een iPhone 5 met een abonnement bij Vodafone. Mooi en snel toestel. Probleem is echter dat internet niet werkt. Wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet op iPhone 5
Ik heb sinds deze week een iPhone 5 met een abonnement bij Vodafone. Mooi en snel toestel. Probleem is echter dat internet niet werkt. Wi-Fi is geen probleem, maar 3G internet wel. Meerdere malen met klantenservice van Vodafone gebeld om de instellingen mobiele datanetwerk goed te zetten. Werkt niet. Terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt ook niet. Vodafone geeft aan geen oplossingen dan bovengenoemde te weten.
Kan iemand mij helpen? groet, Richard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook!! Voda gebeld en moest me naar een vodafone shop begeven om wat testjes te doen.. En anders wordt hij opgestuurd. Zijn er meer mensen die last hebben??
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat bij T-mobile gehad, zij moesten aan hun kant internet blokkeren en weer deblokkeren waarna het wel werkt.
|
|
|||
|
|||
Kreeg vandaag een sms van vodafone, dat ik geen data verbruik. En dat dat zonde was omdat ik wel een data bundel had nou ik verstook wel degelijk date.. Denk idd dat er iets mis is gegaan met over zetten.
|
|
||||
|
||||
Als jullie nog geduld kunnen hebben tot vanavond, zal ik een profiel aanmaken voor jullie zodat internet -als het goed is- het weer zal doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft | RonBruins | iPhone algemeen | 43 | 06-12-14 09:23 |
Iphone 5 geen internet | daaf | Odido (T-Mobile) | 14 | 13-10-13 08:09 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
iPhone 4 geen internet | anandvr | iPhone algemeen | 21 | 16-08-10 13:13 |
|
|