iPhone 4 geen internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb van alles al geprobeerd...nergens last van tot net..alles staat goed...zoals de APN. Wel internet via Wifi...omfg wat moet ik doen Reboot..hard reset..sim eruit en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 geen internet
Heb van alles al geprobeerd...nergens last van tot net..alles staat goed...zoals de APN.
Wel internet via Wi-Fi...omfg wat moet ik doen Reboot..hard reset..sim eruit en weer erin.. Wie kan mijn nachtrust redden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je iets meer info: provider bijvoorbeeld ?
|
||||
|
||||
Vodafone....zou het mijn verknipte sim kunnen zijn?
Gister ook maar herstel gedaan...heeft niet mogen baten |
|
||||
|
||||
0o0 en toen het begon viel ook steeds tijdens het bellen de verbinding wel...met goed ontvangst...miss toch de simkaart?
|
|
|||
|
|||
Een goed simkaart wil wel helpen hoop ik voor je
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem. Wi-Fi werkt wel maar internet valt naar een paar seconden uit.
|
|
||||
|
||||
Zeker weten dat je apn goed staat?
Voor prive gebruik je live.vodafone.com en voor zakelijk office.vodafone.nl Gebruikersnaam en wachtwoord is voor allebei vodafone. |
|
||||
|
||||
Krijg net email binnen gvd... Nu doet die het weer
|
|
|||
|
|||
Zelf zit ik bij hi en ook al met hun gebeld zij weten het ook niet
|
|
|||
|
|||
Mijn telefoon heb ik naar de fabriekinstellingen terug gedaan. Nu doet 3g het wel!!! Dan zet ik mijn reserve kopie erop en dan werkt het weer niet! Kan dit komen door dat ik hiervoor een eerste generatie iphone had die gehackt is?
|
|
||||
|
||||
Heb vanmiddag een microsim gehaald bij Vodafone...nu maar hopen dat alles blijft werken
|
|
||||
|
||||
Ongeveer om dezelfde tijd als gister? mee gekapt..hele dag gewoon goed gedaan...en om een uur of 2(in de ochtend) weer moeilijk doen...OMFG
Hoe zit dat nou met AppleCare..hoor daar verschillende verhalen over Laatst gewijzigd door anandvr; 07-08-10 om 05:15. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zou allereerst eens kunnen proberen of herstellen van de netwerkinstellingen helpt: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen. Helpt dat niet, herstel dan opnieuw via iTunes. Zorg ervoor dat je je belangrijke gegevens als contacten e.d. veiliggesteld hebt, doe daarna een herstel via iTunes. Als iTunes je de vraag stelt hoe je wilt synchroniseren doe je dat als nieuwe telefoon.
|
||||
|
||||
Backup terugzetten van een 1e generatie iPhone op een iPhone 4 is vragen om problemen, nooit doen
|
|
||||
|
||||
Heb nog steeds het probleem...geen internet...en wegvallende gesprekken met vol bereik..maar als ik 3g uitzet heb ik nergens last van!!!!!!!!!!!???????
Wat moet ik doen??? Edit : Hoe kan ik zien of EDGE aan staat? Laatst gewijzigd door anandvr; 07-08-10 om 14:38. |
|
||||
|
||||
NOU...pfff...krijg net sms van een kennis dat die niet meer normaal kan bellen met zijn 3gs en dat zijn internet het niet doet...OMFG..hij heeft ook Vodafone...heb tegen hem gezegd dat die zijn 3g uit moet zetten...en nu kan die wel bellen...precies hetzelfde als mij
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het goed! Was inderd het verschil van 1g naar de 4.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer eerst herstel van de netwerkinstellingen, je verliest niks aan data oid. Mocht dat niet het beoogde effect hebben, herstel dan als nieuwe telefoon.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet op mijn iPhone | REB | Wi-Fi | 1 | 22-12-10 02:25 |
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch | Drinkyoghurt | Unlock | 0 | 17-11-10 17:52 |
Geen internet meer op iPhone 4 | SpeeDZoR | iPhone algemeen | 6 | 07-10-10 13:18 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
|
|