Apple ID verifiėren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Apple iPhone 3GS. Maar helaas kan ik geen apps downloaden doordat ik mijn Apple ID ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID verifiėren
Hallo,
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Apple iPhone 3GS. Maar helaas kan ik geen apps downloaden doordat ik mijn Apple ID niet kan verifiėren; Ik ontvang een mail met daarin een link om mijn ID te verifiėren Als ik op de link klik, krijg ik de volgende melding: Dit e-mailadres wordt niet langer geassocieerd met Apple ID. Ik heb het wachtwoord van mijn ID veranderd, maar dit werkte niet. Vervolgens heb ik een nieuwe ID aangemaakt, maar ik kreeg weer dezelfde melding. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad)? Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt voor de hulp! Groeten, Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had dit ook maar een uur of 2 later deed hij het wel in 1 keer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: apple id en clickandbuy telkens verifieren | PindaNL | iTunes | 0 | 09-05-11 02:36 |
Windows: Verifiėren..... | mickey1 | iTunes | 1 | 18-02-11 08:09 |
Kan niet verifieren | lifeguard | Archief | 1 | 03-04-10 21:01 |
iTunes-account verifiėren lukt niet | GabrielleNL | Archief | 3 | 20-02-10 20:16 |
Geen email voor het verifieren van apple ID | Deikesu | Archief | 18 | 22-09-08 12:04 |
|
|