Geen geluid met Siri discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net 2 weken een iPhone4S. In het begin alles goed maar sinds een paar dagen krijg ik geen geluid uit de speakers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid met Siri
Hallo,
Ik heb net 2 weken een iPhone4S. In het begin alles goed maar sinds een paar dagen krijg ik geen geluid uit de speakers meer als ik Siri gebruik. Niet het deuntje als je de thuisknop ingedrukt houdt noch de reactie. Via oortelefoon gaat het wel. Voor de rest geen problemen m.b.t. het geluid dus alleen met Siri. Iemand hetzelfde probleem of nog beter een oplossing? Anders Apple maar eens bellen? (Kan dat, ik heb hem namelijk via T-mobile of moet ik hen dan bellen?) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een backup erop zetten? ik weet het anders ook niet :S
heb even op google gekeken maar daar is niks over te vinden. Oh heb je gekeken bij instellingen --> Siri. Misschien heb je daar wat uitgevinkt. |
|
|||
|
|||
Inderdaad niks over te vinden.
Ik heb er verder geen nieuwe software opgezet of ook maar geupdatet sinds dat ik hem gekocht had dus een backup heb ik ook niet. |
|
|||
|
|||
Problem solved.
|
|
||||
|
||||
Hoe? Wie weet heeft een ander er wat aan?
|
|||
|
|||
Voel me best dom haha maar blijkbaar heeft Siri een aparte volumeregeling dan hoofdscherm/belsignaal dus ook als in instellingen geluid op vol staat, is Siri apart. --> Siri starten en dan met volumeknoppen regelen
|
|
|||
|
|||
Deze oplossing werkte voor mij ook.
Eerst Siri aanzetten en daarna het volume helemaal omlaag en weer omhoog. Maar nu 10 minuten later heb ik helaas weer hetzelfde probleem. |
Labels |
geluid, iphone, iphone4s, siri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
Iphone 4S - Luid geluid toetsenbord na gebruik SIRI. | DeepFritz | iPhone algemeen | 4 | 27-12-11 12:45 |
Geen of wegvallend geluid met bellen | jvandijk | iPhone algemeen | 0 | 02-01-11 22:01 |
Geen geluid met bellen | MartinZ | Unlock [archief] | 69 | 17-12-07 18:03 |
|
|