Iphone 4S Sim Locked discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu net een maand m'n Iphone 4S en alles gaat goed tot vandaag, een uur geleden kon ik ineens geen sms'n meer versturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S Sim Locked
Ik heb nu net een maand m'n Iphone 4S en alles gaat goed tot vandaag,
een uur geleden kon ik ineens geen sms'n meer versturen dus start ik'm opnieuw op en moet ik me sim terug ontgrendelen. Ik tik m'n Pincode in en druk op OK en daar blijft hij gewoon hangen. Mensen met oplossingen of soortgelijk probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ehm.... Onder welke steen heb jij gezeten? 😜💤
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nja zo vreemd is dat ook weer niet, niet iedereen zit hier elke dag.
|
|||
|
|||
Mn Sim is gwn kapot, en ik ga een nieuwe halen, bedankt voor de tip, ik laat de pincode er wel af deze keer!
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone4s, simlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS Locked sim | arjan34 | iPhone algemeen | 1 | 02-09-11 18:54 |
iPhone: Iphone 4 Sim Locked Jailbreaken? | Talent | Jailbreak | 1 | 29-03-11 21:31 |
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? | iekozz | Archief | 1 | 27-01-10 17:00 |
iPhone 1e gen.: Mijn Iphone is Sim-locked, HELP please. | Jerreby | Unlock | 20 | 13-12-08 17:34 |
iPhone geeft locked sim aan... | herk0039 | Unlock [archief] | 1 | 06-11-07 02:14 |
|
|