Dropbox installeert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Probeerde net even dropbox te installeren op mijn iPhone 4s (5.0.1) en hij blijft hangen. Ik kan hem op geen enkele manier verwijderen (heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dropbox installeert niet
Hee,
Probeerde net even dropbox te installeren op mijn iPhone 4s (5.0.1) en hij blijft hangen. Ik kan hem op geen enkele manier verwijderen (heb ook al geprobeerd met computer en iphone opnieuw aanzetten) en ook de installatie stopzetten. Weet iemand hoe ik de installatie kan verwijderen of de app op de een of andere manier toch nog kan downloaden? Screenshot: http://imageshack.us/photo/my-images/254/img0127hk.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een Harde reset of heb je dat al geprobeerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes 10.5 installeert niet | FuzzyMike | iTunes | 6 | 30-06-11 16:29 |
Itunes installeert de programma's niet | merco | iTunes | 4 | 19-11-08 20:32 |
programma installeert niet op Iphone, help !! | cles | iPhone algemeen | 5 | 14-11-08 14:25 |
quickpwn installeert niet:(.. | Mikeeeay | Archief | 2 | 02-10-08 11:43 |
installer installeert niet?! | beukhof1 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 10-02-08 18:51 |
|
|