//

Probleem met connectie voor bellen Iphone 4S

Probleem met connectie voor bellen Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voila juist UPS gezien en nieuwe Iphone ontvangen. Straks installeren en zien of het probleem is opgelost. Wel een goede service moet ik zeggen. Dinsdag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02-12-11, 16:02
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Voila juist UPS gezien en nieuwe Iphone ontvangen. Straks installeren en zien of het probleem is opgelost. Wel een goede service moet ik zeggen. Dinsdag gebeld en vrijdag reeds nieuwe telefoon geleverd gekregen, zeer correct!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 02-12-11, 16:08
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Hoop wel dat daarmee jouw probleem verholpen is Jcop. Ik ben inmiddels 3 iPhone's verder en nog steeds niet 100% in orde.
Maar inderdaad wel goede service van Apple, dat ze zonder moeilijk te doen, keer op keer een nieuwe toesturen.... Alhoewel ik er dus tot nu toe niets mee opschiet
  #43  
Oud 02-12-11, 16:22
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Ja en op den duur zullen ze mss bij Apple zelf ook niet meer geloven dat het probleem telkens bij de telefoon ligt en niet bij de gebruiker spijtig genoeg.

Maar niet opgeven en blijven terugsturen tot zolang je een goede telefoon hebt die zonder problemen werkt.

Heb ondertussen ook nog gemerkt dat op de huidige telefoon de autofocus van de camera op korte afstand niet werkt. Barcodes lezen zijn zo een groot probleem en niet doenbaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 15:23 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Hoop wel dat daarmee jouw probleem verholpen is Jcop. Ik ben inmiddels 3 iPhone's verder en nog steeds niet 100% in orde.
Maar inderdaad wel goede service van Apple, dat ze zonder moeilijk te doen, keer op keer een nieuwe toesturen.... Alhoewel ik er dus tot nu toe niets mee opschiet
Misschien moet jij eens proberen om een andere simkaart aan te vragen bij je provider. Aangezien de verhalen hier op de website is dit al een oplossing voor een groot aantal problemen geweest.
  #44  
Oud 02-12-11, 16:48
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Hier dus ook een vervangende binnen en t lijkt te werken!
  #45  
Oud 02-12-11, 18:08
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

mooi! thanks voor de tip wbv de sim kaart, Jcop. Ik ga morgen ff langs de Vodafone. Mooi dat het werkt bij jou, Roos!
  #46  
Oud 02-12-11, 18:21
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Nieuwe iPhone ontvangen en geïnstalleerd. Alles werkt zoals normaal. Bellen en scannen bar en qr codes. Ik ben tevreden.
  #47  
Oud 06-12-11, 09:37
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Geert,

Al meer positief nieuws ivm je iphone?

We zijn nu 5 dagen ver en nog steeds geen problemen ontdekt met de nieuwe.
  #48  
Oud 09-12-11, 15:09
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik had uw problemen met m'n nieuwe 4s, maar met een nieuwe microsim is alles opgelost.... Ook heb ik bluetooth uitgeschakeld en locatievoorzieningen voor het telecomgebeuren opnieuw ingeschakeld...

geen problemen meer nu
__________________
http://www.anywaydoors.be/
Blog: http://anyway-doors-binnendeuren.blogspot.com/
  #49  
Oud 15-12-11, 18:45
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

İk heb dus ook nu dat 1op de 10 a 20 uitgaande gesprekken ik niets hoor.

Heb me iphone 4s 64gb net ontvangen nadat ik een 1,5 maand heb zitten wachten :s nu lees ik hier en op verschillende fora's dat de enige oplossing toestel vervangen is.

Heeft er dan niemand een andere oplossing? İk draai dan nog op 5.0 is het een oplossing om naar 5.0.1 te gaan?

Hoop dat er hier een makkelijkere oplossing komt dan toestel om ruilen want ik zie de bui al hangen als ik hem wil laten vervangen dat ik dan weer een maand kan wachten er op :s
  #50  
Oud 15-12-11, 18:51
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Bij mij was 2 op 3 oid misschien wel vaker...
Als je hem via apple heb kunnen ze hem omruilen!
  #51  
Oud 15-12-11, 19:31
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jcop Bekijk bericht
Geert,

Al meer positief nieuws ivm je iphone?

We zijn nu 5 dagen ver en nog steeds geen problemen ontdekt met de nieuwe.

Nu ruim 2 dagen m'n 4e iPhone 4S (via Apple Store) met daarbij ook een nieuwe Vodafone simcard. Ik zie na ruim 2 dagen 0 verschil met de oude situatie. Dit geld voor zowel het bellen en battery-drain. Tis te hopen dat iOS 5.0.2 of 5.1 mijn toestel een langere batterij duur geeft

Ik ga in maart '12 over naar Simyo (KPN). Hopelijk dan beter bereik thuis en andere gebouwen...
  #52  
Oud 15-12-11, 19:39
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Bij mij was 2 op 3 oid misschien wel vaker...
Als je hem via apple heb kunnen ze hem omruilen!
Nee is via vodafone vandaar het angst dat als ik toestel wil vervangen het lang kan duren
  #53  
Oud 15-12-11, 19:41
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 Bekijk bericht
Nee is via vodafone vandaar het angst dat als ik toestel wil vervangen het lang kan duren
Owke en vervangen doen ze dan niet zomaar maar gaan ze hem maken oid...
  #54  
Oud 17-12-11, 18:01
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

pfff ik word hier gewoon niet goed van. Ik denk probeer ios 5.0.1 maar daar lijkt het nu erger mee geworden te zijn :S:S

ik moet steeds eerst speaker aan en daarna uit zetten als ik iets wil horen.

Nog erger is dat als ik de oordopjes aansluit die over gaat op de speaker automatische. Dus als ik bel hoor ik niets door mijn oordopjes maar door de speakers, dit is toch te gek.
En als ik de oordopjes er af haal, dan gaat die bij elk telefoongesprek automatische meteen naar de speakers en zie je dat speakers knopje aan staat.

Dit gebeurt alles ook op een herstelde schoone iphone configuratie, dus ik bedoel dan dat ik niet mijn oude reserve kopie terug zet maar een heel nieuwe heb aangemaakt.

Ik weet wel wat ik maandag ga doen, helaas voor mij maar ik ga langs zo een Vodafone winkel want ik eis toch echt een nieuwe. Dan moet ik er maar weer een 1,5 maand op wachten ofzo maar heb niet zoveel geld betaalt voor een half gebakke telefoon..
  #55  
Oud 17-12-11, 18:42
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Dat zijn weer andere problemen dan degene hier hadden volgens mij...
Hopelijk geeft de winkel je een nieuwe mee!
  #56  
Oud 20-12-11, 14:02
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Ik heb sinds vandaag IOS 5.1 beta 2 draaien op me Iphone 4S. ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen problemen ondervind, moet er ook bij zeggen dat de batterij ook lekker lang mee gaat.

bij gebruik staat er nu nog (net van de lader af)

Gebruik: 15 Min
standby: 1 uur 40 min

en de iphone staat nog steeds op 100%


BTW: alleen Wi-Fi staat aan. Bluetooth, 3G, location service staan uit. Moet wel zeggen dat bij ios 5.0.1 die bij mij met zelfde instellingen sneller de batterij daalde. maja ik ga het nog ff testen.
  #57  
Oud 22-12-11, 09:52
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Voila we zijn 20 dagen verder en de problemen lijken helemaal van de baan.

Aan alle mensen die hier nog problemen mee hebben, gewoon je telefoon omruilen!

Je betaalt er veel geld voor en hij zou moeten werken.
  #58  
Oud 22-12-11, 10:44
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Ik moet zeggen, ik draai nog steeds IOS 5.1 Beta 2 en probleem komt bij mij ook niet meer voor. Ook gaat me batterij stukken langer mee met IOS 5.1 beta 2. Dus ik denk zelf dat het een software probleem was, ik denk dat het hem in de modem firmware zit maar is een gok.

Zit trouwens met me batterij op:

Gebruik: 2 uur 41 min
stand-by: 1 Dag, 9 uur

en batterij zit op: 56%

goed toch?
  #59  
Oud 24-12-11, 14:03
arkel99 arkel99 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 49
Standaard

mail 2 van telfort:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. Het probleem op uw iphone 4s heeft te maken dat de software die Apple erop heeft staan niet goed is. Apple is bezig om
een nieuwe software update te maken maar helaas is op dit moment nog niet bekend wanneer deze precies komt. We
vragen u nog geduld te hebben en de site van Apple in de gaten houden. onze excuses voor het ongemak. We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen u alvast fijne feestdagen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2011 om 13:04 ----------

mail 1 van telofrt (wellicht 2 technische afdelingen?)

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. We adviseren u naar de winkel te gaan. Daar kunnen ze kijken of u een vervangende toestel kunt krijgen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2011 om 13:04 ----------

nog eentje:

Er is maar 1 soort micro simkaart. We leveren de simkaart die voor de iphone 4 zijn bestemd. Er zijn inderdaad problemen
met de iphone 4. We adviseren u om eerst het simkaart in een andere iphone te doen om te kijken of u nog steed het probleem
heeft, En een andere simkaart in uw iphone 4 om te kijken waar het probleem aan ligt. Mocht u geen andere iphone te hebben adviseren we u om naar een Telfort winkel te gaan en daar kunnen ze dit voor u nakijken.
Mocht het probleem in het simkaart zitten dan zult u gelijk een nieuwe krijgen. Ligt het probleem aan het toestel dan kunnen
ze in de winkel het toestel op sturen ter reperatie. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
  #60  
Oud 28-12-11, 22:47
josha josha is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: almelo
Berichten: 28
Standaard

ik heb hetzelfde probleem.. heb even naar t-mobile gemaild en ze sturen me een nieuwe op! zodra hij er is mag ik mijn oude terug sturen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nu upgrade firmware geen connectie via blue tooth carkit bij bellen voicemail KPN leppink KPN 0 27-12-10 12:56
Iphone4 probleem met bellen arnold1966 iPhone algemeen 5 29-10-10 21:30
probleem met bellen via de oortjes yvonka iPhone algemeen 4 11-08-10 18:06
OpenSSH connectie probleem ItsAdot Jailbreak apps en thema's 2 16-10-09 23:09
iPhone 2G Probleem met slider bellen sjorriss iPhone algemeen 3 04-01-09 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:03.