[Vraag] Camera: filmstand minder beeld dan fotostand? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Sinds de iPhone 4S viel mij het volgende op: Als ik bij de ''camera app'' foto's aan het maken ben, ziet dit scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Vraag] Camera: filmstand minder beeld dan fotostand?
Beste mensen,
Sinds de iPhone 4S viel mij het volgende op: Als ik bij de ''camera app'' foto's aan het maken ben, ziet dit scherm er veel groter uit dan het filmen. Het filmmateriaal ziet er dus in verhouding ''meer ingezoomt'' (dus groter en van dichtbij) uit dan de foto's van een zelfde onderwerp. Is dit normaal? En hebben jullie dit ook? Of is er echt iets aan de hand met mijn lens en moet ik terug naar de winkel? PS: beide standen staan niet ingezoomt. Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd. Alvast bedankt! Edit: ik ben net dit filmpje tegengekomen. Dit verduidelijkt mijn vraag: Op 55 seconde zie je de overgang van foto naar film. Is dit normaal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iedereen.
|
Labels |
camera |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1,5 gb minder dan normaal | Woutair | iPhone algemeen | 23 | 22-10-09 22:41 |
1 speaker minder geluid dan ander? | Boy van Baal | Archief | 5 | 06-11-08 00:26 |
Wi-Fi iPhone minder dan ipod Touch? | wvy | Wi-Fi | 3 | 16-09-08 06:33 |
iPhone voor minder dan in Belgie | vlees91 | Archief | 4 | 07-08-08 15:53 |
minder bereik met bl 3.9 dan 4.6 | sabatie | Archief | 1 | 13-02-08 11:42 |
|
|