Agenda melding blijft ook al heb ik het verwijderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in mijn agenda een notitie met melding verwijder, dan gaat die op het opgegeven tijdstip toch nog af. Dit had ik nooit met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda melding blijft ook al heb ik het verwijderd
Als ik in mijn agenda een notitie met melding verwijder, dan gaat die op het opgegeven tijdstip toch nog af.
Dit had ik nooit met mijn iPhone 2g, ik heb nu een iPhone 4. Het valt mij ook op dat bij de iPhone 4 het even duurt voordat de melding daadwerkelijk wordt weergegeven in de agende. Dit had ik ook niet met de iPhone 2g. Als iemand hierover meer weet, zou ik dat graag horen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat de afspraak in verschillende agenda's is terechtgekomen, maar dat die niet allemaal worden weergegeven op je iPhone?
|
|||
|
|||
Hey Butcher,
Bedankt voor je reactie. Ik ga het uitzoeken. |
|
||||
|
||||
Wat ook wel eens voorkomt is het volgende.
Ik werk met de google agenda, verwijder ik een item op de iPhone en ik heb geen optimale verbinding, dat even daarna als de verbinding weer goed is, dat het item terug geplaatst wordt in mijn iPhone agenda vanuit de cloud. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
Agenda melding | Schepe | Ringtones en Wallpapers | 6 | 16-09-10 17:10 |
Agenda melding | BfromB | iPhone algemeen | 2 | 01-12-09 22:39 |
Agenda notitie melding | djenneke | iPhone algemeen | 0 | 18-11-09 15:36 |
heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte? | GeeSee | iPhone algemeen | 4 | 02-04-08 16:47 |
|
|