Iphone 4 Valt uit als je hem van het netsnoer haalt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Hoe kom je aan die iPhone als je geen idee hebt wat er mee is gebeurd??? Als je hem van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de telefoon eerlijk overgekocht van een vriend die nu een iphone 4s heeft en hij had geen trek om hem te repareren. Heb incl doos en factuurtje dus goed lezen voordat je van die k*t reacties gaat geven. Heb nieuwe dockconnector erin gezet en hij werkt nu weer |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
batterij, iphone4, probleem, uitvallen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. | mali112 | iPhone algemeen | 0 | 04-06-11 03:02 |
iphone valt uit als ik op fabebook of internet zit? | ramonastigter | iPhone algemeen | 8 | 19-05-11 16:51 |
iPhone 3GS: Hacktivated Iphone (blackrain) - telkens aansluiten op pc, als ik hem uit zet | Pieter Vanbussel | Unlock | 1 | 02-04-10 15:54 |
Iphone valt uit, en itunes pakt hem niet meer | zwiggelbig | iTunes | 2 | 11-10-09 14:59 |
|
|