Iphone 4s restore zonder back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iphone 4s en vind dat de batterij veel te snel leeg is, ik las hier dat ik eens moet restoren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s restore zonder back-up
Ik heb sinds kort een iphone 4s en vind dat de batterij veel te snel leeg is, ik las hier dat ik eens moet restoren zonder mn reservekopie terug te zetten, maar is er een manier om toch al mn nummers te kunnen behouden? Want deze wil ik natuurlijk niet allemaal kwijt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je iCloud of eventueel een andere cloud mogelijkheid?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
een volledig restore is ZONDER terug zetten van je nummers. En daarbij mogelijk zit je batterij probleem net daar.
En je hebt toch je contacten op je PC? Dus die kan je later syncen en zo dus terugzetten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, mn contacten staan alleen op mn iphone ;-) maar icloud lukt mss wel
|
|
||||
|
||||
Mss dan eerst eens een back-up nemen op je PC en dan verder gaan met iCloud.
|
|
|||
|
|||
oke, mn contacten staan op icould, nu zou ik net nog mn berichten ergens willen opslaan, wil deze echt niet kwijt zijn.
iemand een idee? |
|
||||
|
||||
We hebben hier een zeer goede zoekfunctie of zelfs Google kan helpen:sms bewaren iphone - Google Search
|
|
|||
|
|||
bedankt, met touchcopy kan ik ze backuppen zie ik, maar ook terugzetten?
|
|
||||
|
||||
Gewoon ff wachten op 5.1.
Dat hele restoren zonder terugzetten is gewoon gezwets naar mijn mening. Had zelf ook problemen met de accu en alle varianten van backuppen en restoren wel geprobeerd. Probleem leek even opgelost, maar kwam steeds weer terug. Zit nu op 5.1 beta 2 en heb nu weer prima betterijduur. Oftewel: bespaar je de moeite en wacht af.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat ik je ga volgen, Mag een slotje op van me Allemaal bedankt voor de info |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: restore zonder update uitvoeren | kakkert | Muziek, foto & video | 1 | 22-08-11 23:43 |
iPhone: Van 4.1 naar 4.3.1 zonder restore | djkavaa | Jailbreak | 0 | 04-04-11 11:07 |
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? | Gootje78 | iTunes | 4 | 15-08-10 11:04 |
Installer.app zonder restore | chonazz | iPhone Apps | 4 | 11-03-09 23:58 |
iPhone 3G: Baseband updaten zonder restore? | borgqueenx | Unlock | 5 | 02-01-09 14:52 |
|
|