Ik word afgeluisterd via mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik geloof hier geen ene hol van. als ik dit probleem had was ik toch wel eerst naar de politie gegaan, uit zn verhaal begrijp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik geloof hier geen ene hol van. als ik dit probleem had was ik toch wel eerst naar de politie gegaan, uit zn verhaal begrijp ik dat ie wet wie het zou moeten zijn.
ook had ik mn iphone verkocht en alles via icloud teruggezet, of opnieuw geinstalleerd. als ik dan nog het vermoeden gehad had ik over gegaan naar android.
|
|
|
||||
|
||||
Hij neemt ons in de maling.. Hij verteld niet wat er precies gebeurt, althans niet in een duidelijke geformuleerde zinnetje. Je komt niet bepaald serieus over.
Herstellen dat ding, anders verkoop het aan mij voor een paar euro. Dan wil ik wel eens zien wie me afluistert.
|
|||
|
|||
Is er een reden om je af te luisteren dan?
|
|
|||
|
|||
He is special
|
|
||||
|
||||
Ok, ik zal me maar bekend maken: ik zal stoppen met jou afluisteren. Groet, 👻
|
|
||||
|
||||
Dit er eventjes over nalezen? Denk dat de poster van dit verhaal niet helemaal ongelijk heeft !!
Belgische gsm-netwerken zo lek als een zeef. De drie grote Belgische gsm-netwerken zijn erg slecht beveiligd, en het verkeer erop is heel gemakkelijk te onderscheppen. Het gaat dan om het afluisteren van gesprekken, het beluisteren van voicemails én het lezen van sms'jes.
|
|||
|
|||
Als hij nou eens in kon vertellen wat er nou precies aan de hand is.. maar hij geeft helemaal geen informatie, gebruikt vage termen en wil de politie niet betrekken.
De iPhone is al hersteld dus dan zou er hardwarematig flink mee gerommeld moeten zijn. |
|
||||||||||
|
||||||||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:20 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:23 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:24 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:26 ---------- Citaat:
Ik doe zelfs een vlieg geen kwaad! Veel te braaf voor. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:27 ---------- Enkel serieuze reacties A.U.B. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:29 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:31 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:33 ---------- Zou kunnen anders zou die persoon dat niet doen ik weet ook niet wat er in dat hoofd speelt hoor. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:34 ---------- Tja, misschien is het een speciaal geval voor jou maar voor mij blijft het nog steeds eng en ik krijg er gewoon soms slapeloze nachten van. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:35 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:38 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:40 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 15:42 ---------- Wegens privacy kan ik niet het hele verhaal plaatsen ik hoop dat jullie daar begrip voor zullen hebben. En ja bij de politie gaat het een hele grote zaak worden en daar heb ik nu echt geen behoefte aan. Ik ga het voor een 2 de maal restoren en laat het niemand in zijn handen terecht komen en zie wel wat het geeft. Laatst gewijzigd door noodgeval; 27-12-11 om 16:45. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb moeite om je bericht serieus te nemen en overweeg een slotje. Een redelijke uitleg waarom een nieuwe iPhone (in het uiterste geval) niet helpt is zeer gewenst om dit topic open te houden.
|
|||
|
|||
Restoren en óók van alle accounts de wachtwoorden wijzigen. Nergens een openbaar profiel aanmaken en anders gewoon je iPhone ruilen met iemand anders voor bijvoorbeeld een andere kleur of versie......
Mochten het "wereldschokkende" zaken zijn dan bespreek je die sowieso niet per telefoon en als je 1 op 1 iets bespreekt en het niet vertrouwd, schrijf je het op of je gaat naar die persoon zelf toe.... Wazig verhaal, maar wél het voordeel van de twijfel....! |
|
|||
|
|||
@ Noodgeval, ondanks je geen informatie wilt geven, raad ik je toch aan om een privé berichtje te sturen naar 1 van de moderatoren. Dan weten ze wat het probleem is en kunnen ze besluiten om hier geen slotje op te doen, en wellicht je een beetje op weg helpen met informatie waar je echt aan hebt, ipv dat wij onze vermoedens hier op het forum plaatsen.
Het probleem zoals je nu gelezen hebt is hier zeer schaars, en ondanks dat het je leven nu gaat beheersen,zou ik toch een privé berichtje overwegen, dat is uiteraard beter om een nieuwe iphone te kopen waar je toch niks aan hebt zoals je zegt en de politie in te schakelen, en een hele grote zaak er van wordt gemaakt. |
|
||||
|
||||
Als je niets nuttigs te melden hebt wat de TS helpt, onthoud je dan van enig commentaar. het is niet aan ons te beoordelen of de TS al dan niet geheel spoort of psychologisch in de war is. Hij heeft een duidelijke vraag. Geen antwoord id niet reageren. Wel antwoord is wel reageren. Lijkt me toch niet moeilijk! Ik dacht dat zo'n forum was om elkaar te helpen? Doe dat dan!
|
|
|||
|
|||
Heel even dacht ik ook aan de beveiliging van de operator, maar dan ligt het niet aan je iPhone maar zou je het ook hebben bij een ander merk.
Dat ze de thuisgesprekken ook horen vind ik vreemd, jij weet blijkbaar wel wie het is? Misschien eens je huis onderuit halen en zien of er ergens verborgen camera's opgesteld staan en microfoontjes aanwezig zijn. Als dit niet het geval is moet je toch wel professionele hulp gaan zoeken. --- edit --- Is je pc toevallig niet gehacked? Misschien een format C doen? Volgens mij is dit het probleem, op je computer voer je veel uit dus ook logisch dat een hacker je hele leven kan gaan achterhalen. |
|
|||
|
|||
Ik las vandaag wel iets over een buurland afluister praktijk jawol dus het zou allemaal wel kunnen.dus
Voor wie de CCC niet kent: deze Duitse organisatie houdt zich bezig met internet, privacy en securityonderwerpen. Recent waren ze in het nieuws door het onthullen van de ‘Staatstrojaner‘, |
|
|||
|
|||
@Kevin,Noodgeval heeft een Mac daar zou het dus niet op mogen gebeuren.
|
|
|||
|
|||
Misschien naar aanleiding van dit bericht Mobieltjes makkelijk te hacken - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]?
|
|
||||
|
||||
@Noodgeval
Mocht je je computer willen beveiligen: Draai deze anti-virus: ClamXav Installeer hier de (demo-)versie van: Little Snitch Doorbordurend op het idee dat het iets met computer of iPhone te maken kan hebben: ook is het mogelijk dat een hacker op je router heeft ingebroken. Heb je al gecheckt of er een microfoon o.i.d. aan je jas is bevestigd? Aangezien het buitenshuis ook zou gebeuren. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je beter een bezoekje kunt brengen aan de huisarts,
Citaat:
Je schrijft dat een ander iphone niet helpt, maar je gaat wel restoren? Citaat:
Wederom geen antwoord, alleen weer een niets zeggend antwoord. Als je ons niet helpt met antwoorden, kunnen wij jou niet helpen, Ik zeg slot op deze nonsens! |
|
||||
|
||||
Vertel het een moderator in een privébericht.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iOS 4.3 word niet geïnstalleerd op mijn iPod 3 | digidogs | iTunes | 1 | 13-03-11 01:51 |
Help! mijn iphone word trager wat te doen? | huubjeuh | iPhone algemeen | 3 | 21-06-10 08:36 |
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! | macHJ | iPhone algemeen | 10 | 28-04-09 15:07 |
|
|