Mails verzende op iPhone via telenet / base (België) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verstuur niet vaak mails via iPhone, dus voor mij zal dat wel meevallen. Probleem is blijkbaar dat hij via de telenetserver blijft proberen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik verstuur niet vaak mails via iPhone, dus voor mij zal dat wel meevallen. Probleem is blijkbaar dat hij via de telenetserver blijft proberen en niet (snel genoeg?) naar de andere overgaat...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik zag bij de "buren" volgend; Telenet mail | One More Thing
En blijkbaar is hier http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...t-telenet.html een oplossing |
|
|||
|
|||
Heb het even geprobeerd met gprs.base.be maar het werkt niet direct... Ik heb het ook even gehad met alle instellingen, en zoals het nu staat werkt het voor mij, dus ik ga het voorlopig zo laten. Als ik opnieuw zin heb om het verder uit te testen, probeer ik het misschien nog wel even verder uit
|
Labels |
base, mail verzenden, telenet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
instellingen (BE) Base/telenet | gmlens | Base | 5 | 18-12-11 14:42 |
Mails blijven op de server staan van telenet | Murdock24 | iPhone algemeen | 6 | 11-12-11 23:15 |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
België: Gprs/telenet via Base | gmlens | Overige providers België | 8 | 11-03-08 13:53 |
|
|