Geen geluid via oorspeaker iPhone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Of t ermee te maken heeft gehad weet ik nog steeds niet, maar kort na het updaten naar iOS 5 had ik geen geluid meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid via oorspeaker iPhone4
Of t ermee te maken heeft gehad weet ik nog steeds niet, maar kort na het updaten naar iOS 5 had ik geen geluid meer via mijn oorspeaker. Zelf was ik ook niet te horen. Kon alleen nog bellen als ik de telefoon op de speakerfunctie zette. Alles zelf geprobeerd om t te verhelpen (sommige "oplossingen" online leken wel een grap), maar niet gelukt. Ben ermee naar de Vodafone winkel gegaan, waar werd gezegd dat ik niet de eerste was met dit probleem. Heb na een kleine week een nieuw toestel gekregen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mooi dat je een nieuw toestel hebt gekregen!
Het lijkt er op dat dit een bug in iOS5 is, heb al meer verhalen hierover gelezen. Je hebt inderdaad het beste gedaan, gewoon je shop/apple benaderen voor een nieuw toestel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid oorspeaker geblokkeerd? iphone 4 | Titooo | iPhone algemeen | 2 | 27-10-11 13:37 |
Iphone4 kan geen geluid afspelen | jasper_s | Muziek, foto & video | 0 | 17-06-11 13:02 |
[iPhone4] gezoem oorspeaker | alper | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:16 |
iPhone 4 geen geluid door oorspeaker | Buzz | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 23:25 |
geen geluid uit oorspeaker | mitchel | Unlock [archief] | 16 | 16-05-08 14:57 |
|
|