Emai;adres als Imessenger account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar IOS 5 verstuur ik berichten naar andere iphone gebruikers onder een emailadres en niet onder mijn telefoonnummer. Ik heb lopen zoeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emai;adres als Imessenger account
Sinds de update naar IOS 5 verstuur ik berichten naar andere iphone gebruikers onder een emailadres en niet onder mijn telefoonnummer.
Ik heb lopen zoeken bij "Berichten" en daar vind ik mijn emailadres terug maar kan dit niet wijzigen in mijn telefoonnummer. Ik ontvang wel gewoon berichten. Hoe kan ik mijn iphone zo instellen dat de berichten verstuurt worden namens mijn 06 ipv namens mijn mailadres. Iphone 3gS IOS 5. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
imessenger |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessenger / facetime met iphone/ipad | shao | iPhone algemeen | 0 | 19-11-11 19:00 |
Imessenger | MeikeDijkhuis | iPhone algemeen | 5 | 13-10-11 11:17 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Windows: Als ik account wil aanmaken dan... | Tim1995 | iTunes | 7 | 26-08-10 20:38 |
Mailaccount blokkeert op PC als account actief is op Iphone | Emile1 | iTunes | 3 | 21-01-10 11:19 |
|
|