Home button reageert niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman sorry hoeft nie hoor, k kan da fiksen ja, maar het is een gekloot, wat t beste is wat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alvast bedankt voor je reactie! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
voor 20 wil k t wel versturen naar jou, goedkoper zul je de connector kit nie vinden, PM me voor hoe en wat.
|
||||
|
||||
Wie wil mijn home button herstellen?
Hij is dus ook gevallen..... |
|
|||
|
|||
Die Croiman heeft echt een goed hart, hoor. En het is een vakman! Die Nr.1 en Nr. 2 zitten echt gedegen in elkaar!
|
|
||||
|
||||
Croiman, geef maar je prijs.
Damn, telefoon laten vallen terwijl ik mijn dochtertje vanmorgen in haar autostoel zette... keihard op mijn oprit... Krijg nou ook telkens een popup " dit accessoire is niet bedoeld vooe een iphone" ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
hoe bedoel je gedegen in elkaar??? al ene laten vallen? |
|
||||
|
||||
Nou er is wat gekrast op de zwarte plastic onder en een builtje in de aluminium bij de lens. Las wat door diverse fora en er wordt gezegd dat het een koperverbinding zou kunne zijn bij de home knop...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hierbij nog een foto hoe t eruit ziet, rood omcirkeld is de homebutton. Waar blauwe pijl op gericht is, durft nogal eens graag beschadigt raken. |
|
||||
|
||||
Heb ze een mailtje gestuurd. Kan het zakelijk doen dus ze kunne het ophalen... Hoop dat ze snel zijn.
|
|
|||
|
|||
home button
Ook mijn home button reageert niet meer (iPhone 3G 16G). Opgezonden naar Apple. Ze zeggen dat het twee weken zal duren. Ik laat weten wat ze ermee gedaan hebben.
|
|
|||
|
|||
En nu??
Citaat:
|
|
||||
|
||||
je achterzijde moet er vanaf en je scherm moet er ook vanaf om eraan te kunnen, tevens heel je luidspreker, microfoon, connector home-button hangen aan elkaar vast, dus heel die set eruit prullen maar, je iphopne gaat hiervoor heel uiteen liggen voor een home button te vervangen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of kun je de zwarte afdekking waar de speaker in zit ook nog verwijderen van de baseplate?? Laatst gewijzigd door rice1973; 11-10-08 om 13:49. Reden: betere foto |
|
||||
|
||||
die speaker kun je eruit prutsen, de middenplaat zit vast op de basisplaat, aan beide kanten kun nje een dekseltje van zwart plastiek eraf halen dat je aan de luidspreker, microfoon en connector kunt, das met kliksysteem.
achter het scherm zitten geen schroeven, vast geklikt en gelijmd |
|
|||
|
|||
Om te beginnen; thnx voor je sneel reacties!!
Moet het scherm er dan wel af???? |
|
||||
|
||||
voor je home button?? ja !!!
je hele connector set moet eruit voor een nieuwe home button te steken |
|
|||
|
|||
Pff, dus samenvattend; het touchscreem moet eraf om de connectorset te vernieuwen??
p.s. de home button op zich hoeft niet vernieuwd te worden.... |
|
||||
|
||||
maar t is toch je home button die niet werkt correct???
|
|
|||
|
|||
Yes, ik heb de connectorkit besteld. Ik ga ervanuit dat de schakelaar in de kit stuk is de knop "werkt" nog voor zover ik kan beoordelen....
|
|
||||
|
||||
dan moet je scherm eraf zoals ik al zei om de volledige connector kit te vervangen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar home button reageert niet stembediening vanzelf | canga | iPhone algemeen | 25 | 31-01-12 16:17 |
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed | styloboy7 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:52 |
Home button werkt niet meer | SaCreficed | iPhone algemeen | 5 | 23-05-10 02:39 |
Home button reageert niet | JanR | iPhone algemeen | 5 | 30-03-10 20:09 |
home button werkt niet meer | EdoubleDee | iPhone algemeen | 50 | 13-12-09 00:22 |
|
|