Waterschade iPhone 4 16 gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iPhone 4 overgenomen met waterschade waarvan de eigenaar zei dat ie ongeveer een halve tot een volle minuut erin heeft gelegen heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waterschade iPhone 4 16 gb
heb een iPhone 4 overgenomen met waterschade waarvan de eigenaar zei dat ie ongeveer een halve tot een volle minuut erin heeft gelegen
heb hem opengemaakt en de stickers die roze zouden moeten kleuren zijn heel licht,normaal neem ik aan dat ze wat donkerder roze gekleurd moeten zijn dat was even ter info Maar heb een nieuwe accu erin gedaan en hij werkt niet is er nog kans dat hij het doet en kan het ook aan de dockconnector kunnen liggen dat die net defect is gegaan en dat hij daarom ook niet oplaad dus mijn vraag zal ik er nog een dockconnector erin gooien,zijn niet zo heel prijzig of zal ik hem voor onderdelen verkopen graag jullie reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan eigenlijk aan veel dingen liggen, als diegene hem aan heeft gezet (of geprobeerd) of hem heeft verbonden met een stroomvoorziening dan kan het ook dat er kortsluiting is geweest in de iPhone, in dat geval heb je er niet veel meer aan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen beeld na waterschade Iphone 4 | maurits90 | iPhone algemeen | 2 | 22-11-11 15:36 |
iPhone 4 16GB Zwart Waterschade | Conforms | iPhone algemeen | 3 | 01-09-11 19:44 |
iPhone 4 waterschade | bpow | iPhone algemeen | 1 | 30-07-11 10:55 |
Scherm van de Iphone knippert na waterschade | BrittVeger | iPhone algemeen | 2 | 17-02-11 16:38 |
iPhone 3G waterschade | dannyhtek | iPhone algemeen | 3 | 16-06-10 17:48 |
|
|