Windows herkent tweedehands iPhone niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) OPGELOST! De dockconnector van de iPhone kuisen met wat ether en een tandenstoker kan wonderen doen zo blijkt. Toch bedankt voor alle hulp en moeite! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OPGELOST!
De dockconnector van de iPhone kuisen met wat ether en een tandenstoker kan wonderen doen zo blijkt. Toch bedankt voor alle hulp en moeite! Gr. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo zie je maar weer dat er soms een makkelijke oplossing is dan dat het lijkt! Gelukkig maar weer
|
|
|||
|
|||
Jammer genoeg werkt hij alweer niet.
Het werkte eventjes, maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Ik ga gewoon de dock-connector vervangen, dat zou het moeten oplossen. |
|
|||
|
|||
Werkt het vervangen van de dockconnector
Citaat:
Graag hoor ik van je. Hg, Henk |
|
|||
|
|||
Ik heb de dock vervangen, maar het bleek daar niet aan te liggen want het probleem was nog steeds niet opgelost.
Ik heb hem dan maar verkocht aan iemand die hem gebruikt zonder hem aan te sluiten op de computer (die persoon was daar vreemd genoeg gelukkig mee). Sorry dat ik je niet kan helpen. Succes nog alleszins! |
Labels |
niet herkend, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows herkent iPhone, maar iTunes niet | iFloppy | iTunes | 1 | 24-12-11 17:27 |
Windows Herkent mijn iphone niet | JailbreakerPro | iPhone algemeen | 25 | 05-07-11 17:05 |
Windows herkent iphone niet | DJxReventon | iPhone algemeen | 16 | 21-03-11 15:56 |
Windows herkent iphone niet | DJxReventon | iTunes | 0 | 02-03-11 16:36 |
Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. | Birdieman1 | Desktop-applicaties | 9 | 30-05-10 22:18 |
|
|