iMessage werkt niet meer: Apple ID uitgelogd ?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iMessage wou niet meer activeren op men gsm nummer dus wou ik even een ander Apple ID proberen. Uitgelogd op iMessage maar nu kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage werkt niet meer: Apple ID uitgelogd ?!
iMessage wou niet meer activeren op men gsm nummer dus wou ik even een ander Apple ID proberen.
Uitgelogd op iMessage maar nu kan ik iMessage niet eens meer aanzetten, alsook inloggen kan ik niet want hij geeft dit nergens weer... Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer eens een harde reset uit
|
|
|||
|
|||
Dan is het inderdaad opgelost maar het kan toch niet normaal zijn dat het gewoon niet lukt en het is niet de eerste maal dat ik het voorheb, dit moet toch verholpen kunnen worden zonder een hard reset?
EDIT: ik dacht dat je herstellen bedoelde via itunes maar de harde reset heeft niets geholpen... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ter info: Dit probleem doet zich ook voor bij ios 6.1.4 en heeft dus geen betrekking tot de jailbreak. |
|
||||
|
||||
Misschien handig als je even je profiel bijwerkt (6.1.2 JB), maar je zou hier niet voor hoeven te herstellen.
Log je Apple ID eens uit via de Stores tab in Instellingen, harde reset, log daarna weer in en schakel daarna iMessage weer aan. |
|
|||
|
|||
Het klinkt misschien ook gek maar als je een tweak geïnstalleerd hebt die ook maar iets veranderd aan /private/etc/hosts kan men iMessage ook niet meer of moeilijk activeren.
|
|
|||
|
|||
hoi,
ik heb een iPhone 3gs 16 gb! de iMessage heeft bij mij nooit gewerkt op ios 5.1.1 en 6.0 6.1 6.2 6.3 is me Apple id misschien niet geactiveerd voor iMessage?! (ik heb iMessage wel geactiveerd in mijn instellingen?!) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 mei 2013 om 14:11 ---------- als ik een iMessage verstuurd verstuurd ie tot en met het eind en dan gaat ie het laatste stukje verzenden via sms (als jullie mij snappen)? (ik heb het geprobeerd met iemand met een iphone 4s) en die heeft het ook ingesteld! |
|
|||
|
|||
Citaat:
MAW: als ik uitlog moet ik de iPhone herstellen om imessage terug actief te krijgen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
het heeft nooit gewerkt bij mij.....
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
apple id, imessage, uitgelogd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage werkt plots niet meer?! | Jazszper | iPhone algemeen | 14 | 11-09-15 12:26 |
Bericht versturen via iMessage werkt niet meer | Thomas202 | iPad algemeen | 1 | 02-11-13 11:18 |
IMessage werkt niet meer | Sofie123 | iPad algemeen | 20 | 16-04-13 20:01 |
iMessage werkt niet meer 20-01 | Delvenaartje | iPhone algemeen | 7 | 23-01-13 02:40 |
imessage werkt niet meer | prekii | iPhone algemeen | 1 | 04-05-12 14:19 |
|
|