Email komt laat binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb soms iets raars, als ik op mijn Iphone (via WiFi) mijn email check heb ik geen mail. Kijk ik op de MAC dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Email komt laat binnen
Ik heb soms iets raars, als ik op mijn Iphone (via Wi-Fi) mijn email check heb ik geen mail.
Kijk ik op de MAC dan komt er wel mail binnen (al een uur oud). Check ik nu weer op de Iphone dan komt het wel Gek genoeg werkt het soms supersnel, verschillende gmail accounts. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
misschien bij instellingen je ophaaltijd instellen van mail?
|
||||
|
||||
Waar (in de Iphone) vind ik dat???
|
|
||||
|
||||
zoals er staat!bij je instellingen(preferences) onder mail
|
|
||||
|
||||
EDITED: Jessus, ik zie het nu staan
Hij stond op handmatig, en als ik mail opende begon dat draaiende tekentje te draaien, dan kwam de mail meestal gelijk. Waar heb jij 'm op staan? (Op de mac staat ie op 5 min.) Laatst gewijzigd door MCNO; 14-04-08 om 22:17. |
|
|||
|
|||
Wat Truckdiver bedoelt is de instellingen op je springboard. Dus Instellingen|Mail of als je de engelse taal hebt Settings|Mail. Daar kun je de refresh tijd instellen.
|
|
||||
|
||||
THX, het is inderdaad gelukt.
(zag radicaal over het hoofd dat je daar nog naar beneden kon scrollen ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail komt alsnog binnen | jjrossi46 | iPhone algemeen | 8 | 31-01-11 10:07 |
gmail komt niet meer binnen (google sync) | dromerin | iPhone algemeen | 0 | 23-04-10 13:42 |
Hotmail komt niet meer binnen | along-came-polly | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 14:27 |
DigiD SMS activatiecode komt niet binnen | RRRick | iPhone algemeen | 0 | 15-02-10 20:23 |
Mail komt dubbel binnen | derks003 | iPhone algemeen | 3 | 20-11-09 18:24 |
|
|