iPhone in het zwart :) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff, wat een werk. Maar het is toch gelukt, ben erg blij met mijn zwarte achterkant...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone in het zwart :)
Pff, wat een werk. Maar het is toch gelukt, ben erg blij met mijn zwarte achterkant
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit, maar ben je niet bang dat het snel gaat "schuren" en je de zilverlaag weer ziet?
|
|
||||
|
||||
en hoe heb je het gedaan?
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet zo bang dat het zilver erdoor komt, omdat volgens de site hij niet gespoten is maar "The cover is annodized black, not painted! The black will not chip off"
Ik heb hem op deze site gekocht; iphone-02 Apple iPhone OEM black metal rear cover- Motorola, NEC, HTC, Nokia, Alcatel, Microsoft, Samsung, SonyEricsson, BlackBerry en het gedaan volgens de beschrijving (echt een hels karwei)... |
|
|||
|
|||
heb je dan nog wel garantie??
|
|
||||
|
||||
Uhmm, nee Maar ja, de garantie is natuurlijk toch al vrij beperkt met een US phone in NL...
|
|
|||
|
|||
je hebt gelijk en je heb nu wel een erg unieke telefoon
|
|
||||
|
||||
Jammer dat het zo duur is ....
Zou je misschien wat meer foto's willen posten met het eindresultaat ?
|
|||
|
|||
wat betere kwailiteit
|
|
||||
|
||||
als er iemand een beter camera voor me heeft doe ik dat graag zit hier alleen met een sony 2mp camera...
|
|
||||
|
||||
Nog een paar geprobeerd....
|
|
||||
|
||||
Nog een foto
|
|
||||
|
||||
En nog 1tje
|
|
|||
|
|||
Ik vind hem wel een stuk mooier dan de normale zilveren achterkant! Was het erg veel werk?
|
|
||||
|
||||
Uurtje of 5, je moet namelijk de hele binnenkant van je oude cover overzetten. Kijk anders maar even in de link die gegeven wordt bij de winkel waar ik hem besteld heb... Zit allemaal erg goed vastgelijmd
|
|
|||
|
|||
is je appeltje beschadig of zie ik dat niet goed, zit er echt vet uit
|
|
||||
|
||||
Klein beetje, was geen nieuwe
|
|
||||
|
||||
iPhone in het zwart :)
Gaaf, nu nog die (lelijke) chrome rand weg, en je hebt een Super iphone Black Edition
Vergelijk met de Nokia titanium & Black Edition, en je prijs is verdubbeld ! Misschien een ideetje voor de volgende generatie iphones ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone springt af en toe op zwart en doet het daarna gewoon weer | degrootrik | iPhone algemeen | 1 | 05-03-11 14:51 |
Applicatie die het scherm op zwart zet | Vomera | iPhone Apps | 3 | 16-05-10 19:40 |
Zwart scherm bij het telefoneren | Sophie Tousseyn | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 23:41 |
Scherm op zwart bij het telefoneren | Buster | iPhone algemeen | 9 | 24-09-08 20:10 |
Iphone blijft zwart met apple in het midden | irma | Unlock [archief] | 11 | 22-11-07 21:08 |
|
|