3G doet het niet meer bij iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haaai and help me!! Ik heb een iPhone 3G. Niks mis mee, maar sinds twee dagen doet ineens mijn 3G het niet meer, ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G doet het niet meer bij iPhone 3G
Haaai and help me!!
Ik heb een iPhone 3G. Niks mis mee, maar sinds twee dagen doet ineens mijn 3G het niet meer, ik kan wel gewoon Wi-Fi verbinding maken, maar 3G doet ie echt niet! Heb geprobeerd om opnieuw op te staren, maar dat hielp niet, dus heeft iemand een betere oplossing, want dit is echt super irritant! Groetjes Kayleigh xx. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2012 om 00:56 ---------- Ik heb versie: 4.2.1 Modemfirmware: 05.15.04 En hij vraagt soms of ik mijn netwerkaanbieding wil bijwerken, maar laatst toen ik dat deed, deed mijn 3G het al niet en ik weet zeker dat ik dat nu niet heb aangeklikt, dus daar zal het niet aan liggen!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laten we bij het makkelijkste beginnen: Instellingen -> Algemeen -> Netwerk.
Staat daar 3G ingeschakeld? Kan maar zo zijn dat die uit is gegaan/gezet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone doet het niet meer!! | bokkie1983 | Archief | 7 | 14-03-10 11:07 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
iPhone doet het niet meer :( | Furia | Unlock [archief] | 22 | 26-03-08 09:36 |
iPhone doet het niet meer | Junior | Unlock [archief] | 37 | 31-10-07 17:15 |
|
|