trillen doet het niet update ios5 (5,0,1) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi Mijn iphone trilt niet meer na ik hem heb upgedate na ios5 weet iemand hoe ik hem weer aan de praat krijg. (bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
trillen doet het niet update ios5 (5,0,1)
hoi hoi
Mijn iphone trilt niet meer na ik hem heb upgedate na ios5 weet iemand hoe ik hem weer aan de praat krijg. (bij geluiden staat trillen aan) Mvg Joep Janssen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1 - Trillen als je iPhone met geluid uit is?
2 - Trillen als je iPhone met geluid is? ^-- Dan inderdaad bij geluiden beide (of één van de twee) opties aanzetten. En misschien klinkt het heel suf: is het knopje aan de linkerkant wel op de goede 'stand'? (Voor geluid of juist geen geluid en alleen trillen). Misschien iPhone weer even helemaal leeggooien en opnieuw herstellen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Doet het niet meer na update. | U28 | Unlock | 6 | 13-04-11 19:31 |
Maps locatiebepalen doet het niet meer na update 4.0 | ikbenhet6 | iPhone algemeen | 4 | 22-06-10 23:09 |
Iphone doet het niet meer na update | DonCastellano | iPhone algemeen | 2 | 03-07-09 22:03 |
1.1.3. Update via Installer - GPRS doet het niet meer | fruitella | iPhone algemeen | 2 | 31-03-08 08:54 |
|
|