Push notification werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen idee of dit werkt, maar de apps push fix of push doctor al geprobeerd?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen idee of dit werkt, maar de apps push fix of push doctor al geprobeerd?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jups allebei geprobeerd push docter word steeds niet volledig geinstalleerd of is er nieuwere versie dan 1.0.1?
push fix volgens mij nog niet geprobeerd, met welke source vind je die ? |
|
|||
|
|||
Nouw, na mijn weten alle tutorials van youtube bekeken en uitgevoerd over fix push notification?
Pushfix pushdocter etc... Ik ben een beetje ten einde raad? Ik neem aan dat het toch nog mogelijk is met een gejailbreakte iphone dat je berichtgeving binnen krijgt?! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 februari 2012 om 20:26 ---------- Kom verwacht toch wel op zen minst nog iemand die met die probleem heeft gezeten! En kan me ook bijna niet indenken dat er geen oplossing voor is? push doet het wel natuurlijk bij bellen en smse, alleen niet bij watsapp,fb etcc alles internet gerelateerd! |
|
|||
|
|||
ik heb waarschijnlijk de oplossing voor je:
ga naar instellingen > Sam > Utilities en dan Restore Activation Dan De-activate iphone & dan nog een keer De-activate iphone en dan aan itunes hangen en dan met ipusher checken of ie t doet! net opnieuw installatie gedaan en zo werkte t weer voor mij! |
|
|||
|
|||
@Jooskieffer helaas ook niet gelukt!
Morgen pushfix eens proberen, vind ik de 6 doller wel eens waard om te proberen! |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of Pushfix voor je werkt. Hier een 3GS met iPad baseband ook zonder push. Chicky is vooral boos
|
|
|||
|
|||
How to Fix iOS 5 iMessage and Push Notifications Using SAM | 3rr0rists.net
In deze volgorde geprobeerd en dit werkte voor mij! Iedereen toch bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push Notification werkt niet meer (GEEN JAILBREAK) | Donjunior | Jailbreak | 4 | 07-11-11 14:14 |
Push notification werkt niet. | Dutchdevil_ | iPhone algemeen | 0 | 13-07-10 15:39 |
Push notification na spirit | yvesdeclercq | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-05-10 21:15 |
push notification | john wings | iPhone algemeen | 21 | 17-01-10 16:33 |
Push Notification | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 02-10-09 14:11 |
|
|