Apps verwijderen van iemand anders iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij iemand die ik ken Whatsapp geïnstalleerd op haar iPhone met mijn itunes account aangezien ik deze had aangeschaft en je die dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps verwijderen van iemand anders iPhone
Ik heb bij iemand die ik ken Whatsapp geïnstalleerd op haar iPhone met mijn itunes account aangezien ik deze had aangeschaft en je die dan kosteloos op meerdere apparaten kunt installeren. Ik heb nu ruzie met die persoon en ik wou graag weten of er een mogelijkheid is om deze via itunes ofzoiets te verwijderen van haar toestel aangezien ik geen toegang heb tot haar toestel..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet via iTunes. Gewoon wachten tot de ruzie voorbij is en dan het appje manueel van haar iPhone verwijderen
|
|
||||
|
||||
Je account paswoord veranderen. Bij een update gaat ze je paswoord nodig hebben. Dan kan ze alvast niet updaten.
|
|
|||
|
|||
Hmm zuur... @Timosha ruzie gaat niet over . Toch maar gewoon pass veranderen dan. Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van iemand anders op mijn iPhone | srf0611 | iPhone Apps | 8 | 22-08-09 00:12 |
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! | Marshi | Archief | 2 | 14-01-09 20:40 |
iPhone kopen en abo naar iemand anders | vinzk | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-12-08 01:30 |
abonnoment overzetten naar iemand anders? | lars 31 | Archief | 4 | 03-08-08 13:16 |
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! | truckdiver | iPhone algemeen | 33 | 22-05-08 21:38 |
|
|