ipod touch 4g doet niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik zat wat te gamen en hoor een gekraak bij de oplader die zat in het stopkontakt en in eens valt mijn ipod uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 4g doet niks meer
hoi ik zat wat te gamen en hoor een gekraak bij de oplader die zat in het stopkontakt en in eens valt mijn ipod uit en doet niks meer en hij was heel lang erg warm. kunnen julie mij meschien helpen.
(alvast bedankt.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
gedaan geen resultaat
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 februari 2012 om 19:52 ---------- zo als ik all zij hij gaat niet meer aan |
|
|||
|
|||
Mss eens een volledig herstel uitvoeren, eventueel zonder back-up terug te zetten. Herkent iTunes je iPod?
|
|
||||
|
||||
Of gewoon overleden. Ga even naar een reseller, of ga vanaf 3 maart naar de applestore.
|
|
|||
|
|||
mistertie itunes herkent mijn ipod niet er komt niks te staan als ik hem aansluit op de pc
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 februari 2012 om 18:23 ---------- jpwg001 wat is een reseller? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch doet het niet meer.... | timmiex | iPhone algemeen | 12 | 20-05-11 23:24 |
Ipod doet niks meer | hopje20 | iPhone algemeen | 0 | 08-01-11 01:14 |
iphone 3GS ipod app doet niks meer | petersmichiel | iPhone Apps | 1 | 05-12-10 17:28 |
iPod Touch 1G doet echt niks meer iemand een idee? | Riket | iPhone algemeen | 5 | 19-10-10 10:33 |
Alstublieft help mij! iPod Touch doet niks meer! | lars08 | iPhone algemeen | 2 | 27-09-09 22:24 |
|
|