iPhone 3GS gaat niet mere in DFU mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS maar deze krijg ik niet meer in DFU mode. Ik weet hoe het werkt en met mijn andere 2 toestellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS gaat niet mere in DFU mode
Ik heb een iPhone 3GS maar deze krijg ik niet meer in DFU mode. Ik weet hoe het werkt en met mijn andere 2 toestellen werkt het wel, deze krijg ik zonder problemen in DFU mode.
Ken iemand het probleem, weet iemand was er mis is en hoe ik de telefoon alsnog in DFU mode krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je je homebutton of powerbutoon defect
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet werken deze, deze werkten nog voordat ik hem moest restoren. Nog andere suggesties?
|
Labels |
dfu, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS niet uit DFU mode na downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3 | axie21 | iPhone algemeen | 0 | 08-10-11 23:29 |
iPhone 3GS Komt niet uit DFU Mode ! | Lebaneze | iPhone algemeen | 22 | 05-09-11 02:18 |
iPhone: Iphone gaat meteen in DFU mode na jailbreak | g3x123 | Jailbreak | 0 | 20-08-11 16:30 |
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten | smike | Jailbreak | 8 | 01-12-10 18:21 |
iPhone 3GS gaat niet meer in recovery mode | Roy46 | iPhone algemeen | 1 | 21-11-10 14:45 |
|
|