//

Iphone 4s herkent simkaart niet meer

Iphone 4s herkent simkaart niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele weken heb ik een Iphone 4s (simlockvrij). Afgelopen vrijdag kreeg ik een updatemelding in mijn scherm. Deze heb ik uitgevoerd. Sindsdien herkent ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-12, 18:17
PWijk PWijk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 4s herkent simkaart niet meer

Hallo,

Sinds enkele weken heb ik een Iphone 4s (simlockvrij). Afgelopen vrijdag kreeg ik een updatemelding in mijn scherm. Deze heb ik uitgevoerd. Sindsdien herkent de Iphone de simkaart niet meer. Ik heb al contact gehad met de hulplijn van Apple, maar dan krijgt de simkaart de schuld, terwijl het is sinds ik de update heb uitgevoerd en de simkaart het nog steeds prima doet in mijn oude Nokia. Dus het probleem zit echt in de iphone en niet in de simkaart.

Op het forum zie ik meer meldingen, maar de oplossing heb ik nog niet gevonden. Als ik via Itunes probeer te herstellen oid dan krijg ik ook daar de melding dat er eerst een geldige simkaart in moet. De pincode heb ik trouwens al van mijn simkaart afgehaald.

Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-12, 19:42
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Vraag bij je provider toch maar eens een nieuwe simkaart aan. Gewoon zeggen dat je een storing hebt. Dan willen ze hem weleens gratis aan je geven. Die oude simkaarten kunnen niet alles aan wat de nieuwere generaties wel aankunnen. Je oude Nokia heeft daar geen last van. Mijn vrouw heeft exact hetzelfde gehad. Een nieuwe sim was de oplossing.
  #3  
Oud 13-03-12, 21:07
Vonnie Vonnie is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb dit probleem 6 maanden terug gehad bij mijn iphone 4. Andere simkaart leverde niets op.
Toestel opgestuurd naar Apple en na een paar weken geduld..... een nieuwe telefoon gekregen, garantie.
Succes met je geduld...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 herkent simkaart ineens niet meer? Guest-20200523230332 iPhone algemeen 4 14-09-13 19:09
Ipad 2 herkent simkaart niet meer saiyan iPad algemeen 1 04-02-12 16:01
Iphone herkent geen simkaart meer? iMasteri iPhone accessoires en onderdelen 0 13-11-11 10:33
iPhone herkent simkaart niet meer voor activatie jero9000 iPhone algemeen 6 23-09-11 20:07
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... jeroenvrijn Jailbreak 0 14-02-11 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.