Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de vele berichten over de batterijduur van de iPhone lijkt het mij interessant om de batterijduur met elkaar te vergelijken. Ik hoor van mensen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee?
Na de vele berichten over de batterijduur van de iPhone lijkt het mij interessant om de batterijduur met elkaar te vergelijken. Ik hoor van mensen dat ze meerdere dagen met een enkele lading kunnen doen en bij andere lees ik dat ze met geluk de 12 uur halen. Ik zal zelf beginnen (de informatie is te vinden bij Instellingen > Algemeen > Gebruik):
Ik haal normaal 24 uur van 100% naar 1% met ongeveer 18 uur stand-by en 6 uur gebruik met mijn iPhone 4S op iOS5.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er zijn meerdere factoren van invloed: hoe goed is je mobiele netwerk? Moet je telefoon veel moeite doen om verbonden te blijven (zoekt hij vaak)? Zoekt je telefoon naar beschikbare Wi-Finetwerken? Staat bluetooth aan? Heb je je notificaties op push staan? Is allemaal van invloed.
|
|
|||
|
|||
Ik ben eerlijk gezegd niet op zoek naar het verlengen van mijn batterijduur maar meer op zoek naar vergelijk met andere gebruikers. Een concreet cijfer hoe lang de batterij mee gaat. Naar termen als 'gaat langer mee' ben ik niet op zoek. Ik snap dat het afhangt van een aantal variabelen maar er moet ergens een 'gemiddelde' zitten.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat die variabelen de sterkte van het gemiddelde kleiner maken. Wanneer de grootste groep van alle gebruikers jouw 'prestaties' benaderen, heb je een sterk gemiddelde, maar wanneer er hele grote verschillen zijn en veel verschillen zijn, is het gemiddelde niet zo sterk.
Daarnaast heb ik mijn iPhone vaak in een autolader, dus mijn cijfers zijn niet reëel. |
|
|||
|
|||
Mijn 'record' met ios 5.0.1 is 1 dag 2 uur standby en 8 uur en 59minuten gebruik.
Heb dit overigens maar 1 keer gehaald. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs batterij gaat langer mee na update 5.0 | geforce86 | iPhone algemeen | 11 | 19-10-11 11:27 |
Hoe gaat jouw voicemail? | Froggle | Chat en geruchten | 6 | 08-12-10 22:31 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? | Mugenjou Project | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-02-09 02:28 |
|
|