Kan mijn apps niet updaten. Geeft telkens foutmelding? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn op mijn iphone 3GS 7 apps die ik kan uploaden via de App Store. Maar telkens als ik dit wil doen, lukt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan mijn apps niet updaten. Geeft telkens foutmelding?
Er zijn op mijn iphone 3GS 7 apps die ik kan uploaden via de App Store.
Maar telkens als ik dit wil doen, lukt het niet en geeft mijn iphone het volgende aan: 'Er is een onbekende fout opgetreden' Wie heeft dit probleem ook? En wie weet hoe je het opgelost krijg!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je updaten?
|
|||
|
|||
Ja precies.
Als er een update is voor een app die al in je iPhone staat. |
|
||||
|
||||
Ik heb de titel voor je aangepast (uploaden -> updaten).
Hopelijk herkent iemand het dan en kan hij/zij jou verder helpen. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat er iets bij Apple niet goed is. Ik heb hetzelfde probleem. Toevallig ook 7 apps te updaten. Iphone 4
|
|
|||
|
|||
Het probleem is al opgelost. Had m'n Apple id opnieuw ingelogd. En hierbij was het probleem verholpen.
|
|
|||
|
|||
Dat heeft het voor mij ook opgelost. Dank. Voor het geval dat iemand niet begrijpt wat frenkthetenk078 bedoelt; Instellingen --> Store --> Apple ID --> Log uit. Dan opnieuw inloggen met dezelfde gegevens. Nu werkt het weer.
|
|
|||
|
|||
bedankt werkt goed, kan na 5 dagen weer updaten
|
|
|||
|
|||
Had hier hetzelfde probleem..... Heb me even uitgelogd en weer opnieuw ingelogd en hij doet 't weer... Bedankt voor de tip, super..!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan mijn Iphone 4s niet updaten / herstellen? | Jonsko12 | iPhone algemeen | 7 | 08-01-12 11:17 |
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? | lobarlabel | iTunes | 9 | 01-11-11 15:53 |
VNC Lite werkt niet en geeft een foutmelding | The Raptor | iPhone Apps | 2 | 02-06-11 22:44 |
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone updaten en jb houden | wesdegroot | Jailbreak | 2 | 27-12-10 13:00 |
|
|