Iphone 4s uit opladen? mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone members Mijn iphone was leeg, toen ik uhm aan de stekker ga opladen gaat hij vanzelf aan en laadt op.. is 't mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4s uit opladen? mogelijk?
Beste iphone members
Mijn iphone was leeg, toen ik uhm aan de stekker ga opladen gaat hij vanzelf aan en laadt op.. is 't mogelijk om de iphone uit te opladen?... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als em al aan de lader hangt, gewoon de bovenste knop inhouden tot wanneer de slider erop komt om uit te zetten, denk dat dat de manier is (ik doe dit nooit).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar zodra ik uhm uitzet. doormiddel van de slide, zie ik geen logo of dat hij aan 't opladen is. ALS ik derna de kabel eruit - en weer indoen start hij op.. zie ik de grijze apple logo opstarten en moet vervolgens me pincode invoeren... DUS mijn vraag is hoe kan ik uhm alleen opladen.. zonder dat hij automatisch opstart. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar blijkbaar kan dat dus niet, je ziet niet dat 't opgeladen wordt. waarneer je de kabel erin doet start hij zich zelf op. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook ervaren, eens je de kabel verbindt (usb/lader), start hij automatisch op. Ik geloof dat dit een 'functie' is.
|
|
||||
|
||||
Als je de kabel erin doet en daarna pas uitschakeld blijft hij uit dan laad hij gewoon op. En dan zie je niet dat hij wordt opgeladen, maar ik denk dat je dit ook wilt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
dacht dat 't wel kon bij de iphone , maar niet dus, maar wel fijn om te horen dat je iphone ook wordt opgeladen als je uhm uitzet, Hartelijkbedankt! je hebt me vraag hierbij beantwoordt. |
|
|||
|
|||
Aan de ts hier; das allemaal nie nodig, ne maat van mij heeft nog steeds mijn 3Gs en werkt nog altijd. Ik heb die batterij enorm veel opgeladen + ik laad mijn iphones zelfs op als deze 70 of 80 % hebben, ik kijk daar nooit naar en altijd ligt deze aan, nog nooit problemen mee gehad. Ik heb de 4s nu van de 1ste dag en mijn batterijduur is nog steeds dezelfde. De batterijen de dag van vandaag zijn op dat vlak veel verbeterd vind ik, ge doet wat ge wil, die kan er tegen .
|
|
|||
|
|||
Als je telefoon aan staat, kabel erin, telefoon uitzetten. Hij laadt gewoon op. Je ziet er alleen niets van.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone opladen via USB uit | AFCApoelie | iPhone algemeen | 1 | 26-08-11 05:51 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
opladen van batterij uitschakelen mogelijk?? | detang | iPhone algemeen | 9 | 03-11-09 21:21 |
Opladen als iPhone uit staat | stefan_zob | iPhone algemeen | 1 | 02-10-08 15:51 |
Opladen alleen via USB mogelijk | hugo3004 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-08 00:11 |
|
|