Mail probleem met iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs iets verandert denk ik. Sindsdien doet zich het volgende voor: Ik haal mijn e-mail op met mijn iphone. Ik delete de mailtjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail probleem met iphone
Ik heb onlangs iets verandert denk ik. Sindsdien doet zich het volgende voor:
Ik haal mijn e-mail op met mijn iphone. Ik delete de mailtjes die ik niet belangrijk vind. Na een dag of zo haal ik weer mijn e-mail op en krijg dan weer al die mailtjes binnen die ik destijds al verwijdert heb, zelfs als ik na het deleten de prullelbak leeg heb gemaakt. Ik wil dit dus niet want ik ben nu constant bezig met mail te verwijderen die ik al eens gedelete heb. Wie weet hoe ik dat in moet stellen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
in je mail settings, bij advanced kan je aangeven of ie de mails van de server moet verwijderen of niet.
nu dacht ik wel dat wanneer deze op NO staat, die nadien niet terug gedownload werden, maar daar ben ik niet 100% zeker van. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is dit bij en account of bij meerdere accounts. Heb je dat ook Gmail of Hotmail? Welke provider heb je? Gaarne meer info opdat we je beter kunnen adviseren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met mBox Mail | limnoord | iPhone algemeen | 0 | 15-10-11 18:01 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Probleem met OS X Mail op desktop; iPhone de oorzaak? | whgmkeller | Desktop-applicaties | 5 | 09-10-08 15:17 |
Probleem met Mail | Pl4y0r | iPhone algemeen | 17 | 04-09-08 02:29 |
Probleem met Mail verzenden | MGF | iPhone algemeen | 4 | 24-07-08 12:24 |
|
|