Foutmelding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) (Zonder te vroeg te juichen) bleek bij mij de oplossing de SIM kaart opnieuw er in stoppen... Raar maar waar (althans voorlopig )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
(Zonder te vroeg te juichen) bleek bij mij de oplossing de SIM kaart opnieuw er in stoppen... Raar maar waar (althans voorlopig )
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dag allemaal ,
ik heb ook last van dit probleem. Ik heb vanalles geprobeert; reset , restore , schoonmaken van de connectiepoort en simkaart eruit gehaalt en terug geplaatst. Maar niks werkt. Hebben jullie een andere oplossing? Of moet ik mijn iphone laten maken? Groetjes , Mariëlle |
|
|||
|
|||
Hallo iedereeen,
Ik heb me iphone net aangesloten op de dock. En nu geeft het geen audiostoringen meer aan. En je kan dus gewoon muziek luisteren! Maar zodra ik hem van de dock afhaal , word er weer een audiostoring aan gegeven. groetjes, Mariëlle |
|
||||
|
||||
argh, ik heb het oo, vanaf vanmorgen... naja voornamelijk vanmorgen, toen idd de poorten schoongemaakt en vooralsnog gaat het goed, als het weer terugkomt ga ik de restore in hoor... wat een baggermelding
|
||||
|
||||
De aansluiting vervangen.. Je kan dat op Ebay vinden voor niet zo veel geld, en het vervangen is ook niet zo moeilijk.. Gewoon de iPhone opendoen, je batterij er uit halen en je ziet de kabel + poort zitten.
|
|
||||
|
||||
doe normaal man, ik ga echt mijn foon niet openmaken en de kans lopen dat ik he dan echt sloop! mocht ht aan de connector liggen dan gaat ie gewoon naar de applestore en dan fixen ze hem daar maar lekker.
|
|
||||
|
||||
Dat doen ze toch niet? De oude iPhone wordt niet ondersteund, alleen de 3g
|
|
||||
|
||||
ben ik ff blij dat ik in de vs woon
maar je kan natuurlijk ook wel ff naar duitsland rijden ofzo of werkt dat niet? het is toch belachelijk dat alls er zoiets misgaat je geen garantie hebt.. maar ik den nogsteeds dat het softwarematig is hoor.... ff goed schoonmaken en een restore doen |
|
||||
|
||||
Off topic posts verwijdert.
|
|||
|
|||
Is er al een oplossing ?
loves, Mariëlle |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foutmelding 9 | muisjetoch | iPhone algemeen | 0 | 28-04-10 12:43 |
Foutmelding (13) | Wimmelijn | iPhone algemeen | 0 | 14-02-09 11:48 |
foutmelding (20) | rob heuts | iPhone algemeen | 4 | 08-08-08 21:32 |
Windows: Foutmelding 6 | langenwouter | iTunes | 3 | 21-07-08 14:15 |
foutmelding | jojor10 | Archief | 1 | 23-04-08 15:49 |
|
|