Geen service in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar dagen terug ben ik naar Frankrijk geweest en toen is het me opgevallen dat ik niet kon bellen of sms's. Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen service in buitenland
Een paar dagen terug ben ik naar Frankrijk geweest en toen is het me opgevallen dat ik niet kon bellen of sms's. Ik heb een iPhone 4. Mijn vrouw heeft een 3GS en die kon wel normaal sms's en bellen. Ligt dit aan een instelling of aan mijn provider?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jullie hebben dus niet dezelfde provider? Misschien heb je in je instellingen (of je provider) ingesteld staan dat jij in het buitenland niet kunt bellen? Bel je provider eens. Ligt in ieder geval niet aan je toestel.
|
|
|||
|
|||
Wij hebben wel de zelfde provider. (proximus) bij beiden staat het op automatisch.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service HI in het buitenland met Iphone 4 | JuAi | iPhone algemeen | 0 | 11-01-12 18:51 |
Geen service in buitenland | Angela82 | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 21:49 |
Geen service buitenland | mauser | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 19:43 |
Simlockvrij geen service buitenland | robinfxrs | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 12:00 |
'Geen service' in het buitenland | Olafski | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 20-07-09 15:54 |
|
|