iphone verbruikt veel data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door r1Ch Want locatievoorziening heb ik uitstaan op het moment. Maak je maar niet teveel zorgen over die locatie voorzieningen. De data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maak je maar niet teveel zorgen over die locatie voorzieningen. De data die je binnenkrijgt is echt heel weinig. We hebben het dan over een paar KB (Kilo Byte) en geen MB (Mega Byte).
De data van de GPS-satellieten gaat niet van je bundel af, alleen maar data van triangulatie op GSM/UMTS basisstations. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-05-12 om 16:56. Reden: Te technische data verwijderd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zeg Wireshark prima tool om traffic te monitoren en analyseren. (Pc applicatie)
Zorgen dat beide in zelfde lan zitten en promiscious capture doen en je hebt zat data om te kijken wat er aan de hand is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah tijdens Wi-Fi gebruikt heeft hij ook 3G gebruik ... Ok dat wordt lastiger
My fault |
|
|||
|
|||
Ook ik had vaak last van hoog data verbruik. Binnen 1 dagdeel zo'n 1,5 gb verbruikt. Gemeten via dataman pro en via werk in systemen, inzien naar verbruik. Naar mijn weten niet zelf verbruikt. Maar toch, niks meer aan te doen.. Ik heb via cydia een tool geinstalleerd die automatisch per ingestelde tijdslimiet ingestelse apps afsluit. Sinds ik dat tooltje gebruik geen last meer van hoog data verbruik!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongewenst (veel) data versturen | bobdeboarder | iPhone algemeen | 2 | 18-08-13 00:10 |
iphone 4 gebruikt zeer veel data?? | stella1 | iPhone algemeen | 6 | 22-09-11 18:17 |
Veel de veel data gebruik | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 13-04-11 17:46 |
SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom | nol | iPhone algemeen | 0 | 09-05-09 11:38 |
|
|