laden aan/uit op computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik mijn iphone 4 aan sluit op de computer(windows) gaat het laden aan/uit. met de ipad het zelfde probleem. andere computer geprobeerd gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
laden aan/uit op computer
Hallo,
als ik mijn iphone 4 aan sluit op de computer(windows) gaat het laden aan/uit. met de ipad het zelfde probleem. andere computer geprobeerd gaat wel goed. het ligt dus aan de computer maar wat moet ik doen? jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan betekenen dat die USB-poort niet voldoende stroom (meer) levert.
Voor een iPhone moet dat minimaal 500 mA zijn en voor een iPad 1000 mA. |
|
|||
|
|||
betekend dit dat er een nieuwe voeding in moet?vreemd want andere apparaten werken wel op de usb poorten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die andere apparaten hebben waarschijnlijk niet veel stroom nodig. Een iPhone/iPad opladen vergt veel meer stroom dan bv. een USB muis, toetsenbord, memory stick, enz... Eventueel hebben die andere apparaten ook nog een eigen voeding. Je zou eens een "powered USB hub" kunnen proberen, dus een USB hub met een eigen voeding. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad opladen aan computer | clairecynthia | iPad algemeen | 4 | 10-12-11 19:56 |
Windows: Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. | m-jay | iTunes | 35 | 27-09-11 21:09 |
iPhone 4 USB aan computer | NiekR | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 07-08-11 17:49 |
iphone laadt niet op, alleen aan computer. | tinus55 | iPhone algemeen | 10 | 29-05-08 17:34 |
Deze iPhone is gelinkt aan een andere computer? | dendirk | Archief | 5 | 19-01-08 17:42 |
|
|