iPhone 3G, de apps vallen uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb me net aangemeld. Mijn naam is Bob Gielen, en ben 15 jaar. Ik heb een iPhone 3G, 8GB in het zwart. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G, de apps vallen uit
Hallo, ik heb me net aangemeld.
Mijn naam is Bob Gielen, en ben 15 jaar. Ik heb een iPhone 3G, 8GB in het zwart. Mijn probleem: Als ik een bepaald aantal apps opstart, (bijvoorbeeld NU.nl en Twitter) dan start hij op, en na 2 seconden ofzoiets valt hij weer weg. Weet iemand wat ik hier tegen moet doen? De iPhone is gejailbreakt op software versie 4.2.1. . Ik heb nog een probleempje, maar daar open ik nog wel een apart topic voor. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik gisteren ook een topic over geopend, probeer eens je telefoon een kwartiertje af te zetten. Heeft bij mij wonderen gedaan! Alles loopt weer zeer vlotjes zonder hapering of crashes.
|
|
||||
|
||||
@halliehallo wat heb je allemaal voor oplossingen zelf al gevonden en geprobeerd? Bijv. iPhone uit en aan zetten, resetten (home en standby knoppen tegelijk inhouden) je iPhone herstellen mbv iTunes (eerst reservekopie maken!) etc?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de telefoon gereset, en vannacht eventjes de hele nacht stand by laten staan, en inderdaad, hij doet het weer!
Bedankt allemaal! |
|
||||
|
||||
Fijn dat het weer werkt.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoongesprekken vallen na 5 min uit met iPhone 3Gs | GBouma | iPhone algemeen | 7 | 07-02-12 13:44 |
iPhone 3GS programma's vallen uit zodra ik op backspace druk | Akkelien07 | iPhone algemeen | 0 | 20-09-11 20:21 |
iphone blijft uit/weg vallen ?? | beek87 | iPhone algemeen | 2 | 31-12-10 22:36 |
Rare vlekjes Iphone en apps vallen uit | nahsiekia | iPhone Apps | 0 | 14-10-10 12:01 |
apps vallen uit/terug beginscherm | davidarma | Jailbreak apps en thema's | 25 | 07-10-09 10:15 |
|
|