Iphone vind geen provider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een gejailbreakte iphone 3GS die geen provider kan vinden, ik heb nu drie verschillende simkaarten geprobeerd, maar hij vind hem niet. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone vind geen provider
Ik heb hier een gejailbreakte iphone 3GS die geen provider kan vinden, ik heb nu drie verschillende simkaarten geprobeerd, maar hij vind hem niet.
De iphone doet het wel, en ik kan alle dingen met de iphone, behalve bellen dus. Graag hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is de antenne niet kapot?
|
|
|||
|
|||
Hoe kom ik daar dan achter
|
|
||||
|
||||
Hij is gejailbreakt en dus simlockvrij? Toch? Dan zou hij met elke simkaart op het netwerk moeten kunnen. Als dat niet lukt, zou het kunnen dat de antenne kapot is. Je hebt hem niet per ongeluk op vliegtuigmodus staan? Ik weet niet of er een antennetest is.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daar was ik al bang voor, maar wellicht is die door te meten. Dan moet de telefoon wel open.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 mei 2012 om 14:42 ---------- Heeft die iPhone ooit wel een netwerk gevonden? Is het een iPhone met of zonder SIM-lock? |
|
|||
|
|||
met een simkaart erin geeft hij aan dat hij geen simkaart kan vinden, heb al naar de simkaart lezer gekeken maar kan daar niet echt iets zien.
Hoe kom je er achter dat die naar de gala.......... is.???? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik herhaal mijn vorige vraag: heeft die iPhone ooit een netwerk gevonden? |
|
|||
|
|||
Ja, de telefoon is tot voor kort gewoon met een internetabonnement gebruikt, en kon de provider gewoon vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of beter, leg eens uit hoe en wanneer dat probleem ontstaan is. |
|
|||
|
|||
helaas, heb deze van een buurmeisje gekregen, die haar vriend heeft er mee zitten pielen, kon toen geen provider meer vinden en is bij mij terecht gekomen.
Daarna alles eraf gehaald en naar 5.1 gejailbreaked. |
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat er een softwarematige SIM-unlock opgezeten heeft en dat die door de een of andere update verdwenen is.
Kijk eens na in Instellingen welke modem firmware er op staat. |
|
|||
|
|||
ik heb hier staan 06.15.00
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ga ik doen, bedankt.
|
|
|||
|
|||
ik heb een draadje opgepakt die mij verteld op de iphone via cydia van het dev team ultrasnow 1.2 te installeren.
Na installatie van ultrasnow toestel opnieuw opgestart, maar helaas geen verbinding met de provider. Dus helaas geen unlock. |
|
|||
|
|||
Ultrasn0w is niet compatibel met 5.1.1. Je hebt ultraSn0w fixer nodig denk ik. Lees hier meer of google even:
UltraSn0w Fixer For 5.1 Will Unlock iPhone 4, 3GS On iOS 5.1 [Cydia Tweak] | iJailbreak.com |
|
|||
|
|||
Bovenstaande heb ik uitgevoerd en nog steeds geen provider (verbinging) in beeld.
Bij info wordt ook aangegeven bij ICCID: geen simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G vind geen nieuwe update na 4.2.1 | iHansD | iPhone algemeen | 2 | 29-06-11 22:22 |
iPhone 3G vind geen wi-fi meer | Champing | Wi-Fi | 0 | 03-08-10 17:41 |
iPhone 2G vind geen netwerk (belgie) | gaming boy | iPhone algemeen | 1 | 01-11-09 22:05 |
iPhone: Geen programma vind Iphone nog | lowjetta | Jailbreak | 27 | 22-09-08 17:57 |
Iphone vind geen Airport | B@rto | Wi-Fi | 13 | 16-06-08 00:48 |
|
|