Prullemand geeft 1 bericht aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige dagen geeft de prullemand van mijn mailbox dat er nog een mailtje (ongelezen) inzit. Maar deze is leeg. Ik heb al een harde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Prullemand geeft 1 bericht aan
Sinds enige dagen geeft de prullemand van mijn mailbox dat er nog een mailtje (ongelezen) inzit. Maar deze is leeg. Ik heb al een harde reset gedaan maar dat helpt niet. iemand een oplossing ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dit ook gehad..
Dit werkte bij mij.. delete een paar berichten uit uw inbox. ga dan naar uw prullenbak, duw vervolgens op knopje wijzig En dan verwijder alles.. En weg was het 1tje |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g 8gb geeft 11 gb aan op pc? | Kevin161293 | iPhone algemeen | 3 | 18-03-12 17:44 |
iPhone geeft opschonen aan | frenky1989 | iPhone algemeen | 2 | 04-03-12 14:01 |
Prullemand synchroniseert tot 1 mnd terug? | haroldv | iPad algemeen | 2 | 18-09-10 13:27 |
whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb?? | snipje | iPhone Apps | 1 | 18-05-10 23:04 |
Verwijder alles in de prullemand | mvanthof | iPhone algemeen | 0 | 10-09-09 01:05 |
|
|