GPRS uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik boss pref installeer op de installer, zodat ik het GPRS/EDGE gebeuren kan uitschakelen wanneer ik dit wil ? Dankjewel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPRS uitschakelen
Kan iemand mij vertellen hoe ik boss pref installeer op de installer, zodat ik het GPRS/EDGE gebeuren kan uitschakelen wanneer ik dit wil ?
Dankjewel ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je hier iets aan:
iClarified - iPhone - How to Switch iPhone NetServices On and Off Easily |
|
||||
|
||||
Uit de sources kan je dat doen
Moet je even kijken in de wiki welke source |
|
||||
|
||||
schandalig dat KPN gewoon een rekening stuurt omdat je internet via Wi-Fi, als je ze belt en zegt dat je niet eens VPN hebt ingevuld, crediteren ze je internetverbruik.
iClarified - iPhone - How to Switch iPhone NetServices On and Off Easily werkt perfect! |
|
|||
|
|||
Hallo
ik krijg netservices en bosspref en itoggle niet geinstaleerd op me iphone hij download het en springt vervolgens naar het gewone scherm. wil de edge uitzetten ivm ********* kpn |
|
|||
|
|||
Is bossprefs ook nog voor de firmware 2.0 kan het namelijk nergens vinden, op 1.14 deed het altijd perfect
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarom kom je nu ook nog bijna geen software voor de 2.0 tegen, behalve in de app store.
|
|||
|
|||
Coño KPN
Nu is nog steeds de vraag, hoe krijg ik mijn gprs uit (KPN) in iPhone 2.0.
Bossprefs is er nog niet. Maar ik ga wel naar Frankrijk en om hem nu in airplane mode te zetten is wat overdreven. Want sms-en en evt. bellen moet gewoon kunnen. Iemand? |
|
||||
|
||||
BossPrefs is er al wel. Onder Cydia kan je BossPrefs gewoon installeren en gebruiken!!!
|
|
|||
|
|||
Wooohoo France Je viens dehors!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPRS/EDGE uitschakelen Firmware 3.0 | Rein | iPhone algemeen | 10 | 03-09-09 21:13 |
EGDE , GPRS Verbindingen volledig uitschakelen. | coen0s | iPhone algemeen | 29 | 11-05-09 10:59 |
GPRS uitschakelen? | iMyla | Archief | 1 | 27-12-08 00:44 |
EGDE , GPRS Verbindingen volledig uitschakelen. | coen0s | Archief | 1 | 10-03-08 10:59 |
GPRS in- en uitschakelen | laminar | Archief | 1 | 24-12-07 15:09 |
|
|