sms probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik kan niet meer smsen naar 1 bepaald nummer en dat nummer kan niet naar mij smsen, ook al krijgt hij afleveringsrapport! mijn provider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms probleem
Hoi,
ik kan niet meer smsen naar 1 bepaald nummer en dat nummer kan niet naar mij smsen, ook al krijgt hij afleveringsrapport! mijn provider is mobile vikings ( BASE ) en de andere is proximus. ik heb een iphon 3gs met software 5.1.1! sinds ik deze heb geupdate zijn mijn problemen begonnen! ik heb men gsm al herstelt.. geen resultaat. heb de nummer in kwestie verwijderd en dan nog eens geprobeerd, ook zonder resultaat. Ben eigelijk totaal radeloos.... hoop dat iemand mij kan helpen! alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al eens een mailtje gestuurd naar MV? Als het toevallig niet aan je Iphone ligt, maar aan de provider lossen ze dat wel snel op voor je!
Succes nog! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
sms probleem | Pudding3d | iPhone algemeen | 4 | 17-04-09 19:22 |
sms probleem | vespresso | iPhone algemeen | 2 | 21-11-08 18:28 |
sms probleem | ash969 | iPhone algemeen | 3 | 03-05-08 23:20 |
|
|