Mat zwarte achter-cover... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een zwarte achterkant besteld, even wachten totdat hij binnenkomt en dan prutsen met de iphone. En maar hopen dat ik m niet mol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb net een zwarte achterkant besteld, even wachten totdat hij binnenkomt en dan prutsen met de iphone.
En maar hopen dat ik m niet mol Croinmann voor het lijmen epoxy lijm gebruiken. Hoe zit dat met het losmaken van de achter nu? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
losmaken van de rails van de oude cover, hitte of pure aceton lang laten weken.
|
||||
|
||||
hier kan je een gehele zwarte iphone bestelllen
Colorware - Stealth iPhone |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik vind de ipone onderdelen maar ontiegelijk duur zeg!:S
ik ga denk ik een case zoeken en overspuiten, zou dit moeten met een paintbrush of gewoon met een gewoone luchtspuit. ik kan dat op school laten doen, hebben spuitcabine
|
||||
|
||||
hier kan je ook een zwarte achterkant bestellen
iphone-02 Apple iPhone OEM black metal rear cover- Microsoft, Apple, BlackBerry, Accessories Store, HTC, Tools, Sony, Mobiado, BenQ hier vind je nog een topic erover Black IPhone Cover Installation Tips and Images - ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock hier nog een link om andere iphone onderdelen te kopen iPAQ Repair and Parts :: ipaq spare parts replacement battery HP pocket pc repairs ipaq screen repair Compaq spare batteries Laatst gewijzigd door truckdiver; 29-04-08 om 17:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebarsten achter cover. | hamer49 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-09 20:16 |
probleem met zwarte antenne cover (2G) | gaming boy | iPhone algemeen | 4 | 14-09-09 21:49 |
achter front. | Gary | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-10-08 12:04 |
My UK achter iets... | Haagze sf2 | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 25-04-08 14:23 |
Zwarte back cover | roderickxiv | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-04-08 20:44 |
|
|