Apps van iemand anders overnemen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga een iPhone 4S van iemand overnemen, en naar verluid staat daar TomTom ook op. Erg interessant natuurlijk, maar de vraag is of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps van iemand anders overnemen?
Ik ga een iPhone 4S van iemand overnemen, en naar verluid staat daar TomTom ook op. Erg interessant natuurlijk, maar de vraag is of ik dit overnemen en tegelijk mijn eigen Apps e.d. er ook op kan synchroniseren. Ik kan hier geen goed antwoord op vinden op het forum.
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je hem synchroniseerd op itunes zal hij waarschijnlijk tomtom weghalen als je met JOU account ingelogd bent, of je moet op zijn account blijven.
of je zet automatisch apps syncen uit op itunes, en dan download je alleen apps via de iphone zelf, dan zal die niet weggaan |
|
||||
|
||||
Het is hier al meerdere keren besproken dus niet zo goed gezocht.
Zoals hierboven beschreven ga je bij een eerste sync zijn paswoord moeten ingeven. En dat heb je niet. Dus gaat hij als de apps die je via zijn account hebt , eraf gooien. //Slotje |
Labels |
apps, overnemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van iemand anders iPhone | Motjee | iPhone algemeen | 3 | 22-02-12 15:59 |
Apps van iemand anders op mijn iPhone | srf0611 | iPhone Apps | 8 | 22-08-09 00:12 |
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! | Marshi | Archief | 2 | 14-01-09 20:40 |
abonnoment overzetten naar iemand anders? | lars 31 | Archief | 4 | 03-08-08 13:16 |
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! | truckdiver | iPhone algemeen | 33 | 22-05-08 21:38 |
|
|