Hoe foto's terughalen van niet te herstellen iPhone 4G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Een tijdje geleden is mijn iPhone kapot gegaan en deze is niet te herstellen. Nu staan er allemaal dierbare foto's en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe foto's terughalen van niet te herstellen iPhone 4G?
Ik heb een probleem. Een tijdje geleden is mijn iPhone kapot gegaan en deze is niet te herstellen. Nu staan er allemaal dierbare foto's en videos op die ik heel graag terug zou willen halen. Ik gebruikte op die telefoon geen iCloud.
Nu heb ik laatst gehoord dat iemand een soortgelijk probleem had, alleen was zijn telefoon gestolen. Ook hij gebruikte geen iCloud, maar heeft op de een of andere manier toch de foto's terug kunnen halen via iCloud met het serienummer van zijn telefoon ofzo. Ik ben al even aan het proberen, maar het lukt mij totaal niet... Heeft iemand tips om mijn foto's op de een of andere manier terug te halen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, helaas.
Heb jij inmiddels een oplossing gevonden? Ook mij zou het veel waard zijn de foto's terug te krijgen. |
|
|||
|
|||
Als je regelmatig een reservekopie van je iphone hebt gemaakt staan daar de foto's als het goed is in. Er zijn programma'tjes, weet zo even geen exacte naam (zoek in google even op bijv. "iPhone backup extractor" o.i.d), die de foto's uit de reservekopie kunnen halen.
Wellicht kan dit je helpen. Greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data foto terughalen van gecrashte iphone zonder back up | aby | iPhone Apps | 0 | 06-06-12 15:39 |
Foto's van iPhone 3GS halen, zonder te herstellen | SpinalScratch | Muziek, foto & video | 8 | 30-06-11 11:36 |
Foto's terughalen | dudematters | Muziek, foto & video | 5 | 28-09-10 20:45 |
'gewiste' contacten nog in iphone, hoe terughalen? | Haajee | iPhone algemeen | 5 | 04-11-09 08:48 |
Foto's op je Iphone via sync gezet, terughalen op pc | naafje | iTunes | 0 | 27-01-08 17:56 |
|
|