Voicemail sms'jes komen niet aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey antwoord staat bovenaan de thread.. geen smsjes van postbank, voicemail, of bijvoorbeeld Jamba... omdat ze een naam als afzender gebruiken en geen tel.nr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hey antwoord staat bovenaan de thread.. geen smsjes van postbank, voicemail, of bijvoorbeeld Jamba... omdat ze een naam als afzender gebruiken en geen tel.nr.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Onderandere ik, haha. Moet nog wel ff testen of het na de nieuwe activatie van voicemail wel werkt.
|
|
|||
|
|||
Ook dan zal het niet werken.....
|
|
||||
|
||||
Werkt idd niet na activatie voicemail.... Ff w88 tot er een nieuwe oplossing is dan maar!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Proximus abonnement en krijg net zoals Peter sms'jes toe als iemand geen bericht heeft achtergelaten op mijn VoiceMail.
Ik krijg echter geen sms als er wel iemand een bericht heeft achter gelaten !!! |
|
||||
|
||||
m.a.w.: berichten zonder voicemail: geen alphanumerieke afzender, berichten met voicemail: wel alphanumerieke afzender...
|
|
|||
|
|||
Ik heb al geprobeerd om via de *5005*86*1233#-manier geprobeerd
ook via de manier van het lange voicemailnummer in te vullen maar ik krijg maar geen smsjes. Ik heb 1.1.1. unlocked op Hi Abo. Ook het uit en weer aanzetten van de "sms ontvangen" functie heb ik geprobeerd, helaas zonder gewenst resultaat. Zijn er mensen die ook een Hi (of KPN) abo hebben en het wel werkend hebben gekregen? |
|
|||
|
|||
Heb een proximus business abo en krijg ook geen sms'n meer om me van voicemail of gemiste oproepen op de hoogte te brengen. Voicemail belt me wel op indien iemand een bericht achterlaat dus dat maakt het wel bruikbaar.
1.1.1 / anysim gebruikt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
die sms fix van ahelm zet toch gewoon de sms app van 1.1.2 op 1.1.1 en dus krijg je ook voicemail notificaties op je 1.1.2 (bij mij toch alvast)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb eergisteren ook de smsfix via installer geïnstalleerd. Heb zelf fw 1.1.1. Moet zeggen de perfecte oplossing. Voorheen kreeg ik geen sms bij een nieuw ingesproken voicemail (T-Mobile). Nu dus wel. Ik had echter voorheen geen problemen met TAN-codes, terwijl andere dit weer wel hebben in 1.1.1. Nu werkt alles zoals het eigenlijk altijd al had gemoeten.
Greetz, Patrick |
|
|||
|
|||
Net overgeschakeld naar 1.1.2. Eigenlijk is deze upgrade van 1.1.1 naar de 1.1.2 de eenvoudigste die ik ooit heb gehad.
|
|
||||
|
||||
Das raar, heb de *5005*86*1233#-manier gedaan en nu wordt ik elke keer door mijn voicemail-lady gebeld dat ik een voicemail heb..
Gebeld worden dat je gebeld bent.. Waarom denken ze dat ik niet opnam!?!? Nu maar smsfix proberen.. |
|
|||
|
|||
`ik krijg een unable to decode package melding... wat nu?
|
|
|||
|
|||
ik heb nog steeds spaties er tussen en bij mijn sms lijstje zie ik ook nog steeds (bekend) nummers rondslingeren
Ik zie wel dat het smsjes zijn van vodafone als gemiste oproepen...?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extreem hoog aan verstuurde sms'jes | Baskoo | iPhone algemeen | 4 | 27-05-11 23:28 |
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan | iPeng | iPhone algemeen | 5 | 11-01-10 20:08 |
iPhone: Sms'en komen uren later aan! | Jumper2110 | Jailbreak | 7 | 19-08-09 18:06 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
SMS berichten komen niet aan . . . | Roue | iPhone algemeen | 7 | 19-12-07 19:35 |
|
|